کد خبر:38810
پ

امیرعلی صادقی ستاره بی چون و چرا پیش فصل استقلال | 4 گل در 5 بازی

امیرعلی صادقی جوانی که د رفصل گذشته توسط فرهاد مجیدی به استقلال پیوست، پس از جدایی امیرحسین حسین زاده توانسته نظر مثبت ساپینتو را به خود جلب کند تا اینجای کار ستاره بی چون و چرای خط میانی استقلال در پیش فصل بوده است. امیرعلی صادقی ستاره بی چون و چرا پیش فصل استقلال | […]

امیرعلی صادقی جوانی که د رفصل گذشته توسط فرهاد مجیدی به استقلال پیوست، پس از جدایی امیرحسین حسین زاده توانسته نظر مثبت ساپینتو را به خود جلب کند تا اینجای کار ستاره بی چون و چرای خط میانی استقلال در پیش فصل بوده است.

امیرعلی صادقی ستاره بی چون و چرا پیش فصل استقلال | 4 گل در 5 بازی

امیرعلی صادقی ستاره بی چون و چرا پیش فصل استقلال | 5 گل در 6 بازی

صادقی که در پست وینگر و بعضاً هافبک به کار گرفته می شود با شرح وظایف جدیدی که ساپینتو به او محول کرده، دامنه حرکت و نفوذش به داخل محوطه جیمه بیشتر شده و همین مسئله باعث شده تا این جوان سرعتی و تکنیکی به گلزن ترین بازیکن استقلال در بازیهای تدارکاتی پیش فصل تبدیل شود.

او در اردوی ترکیه در مصاف با حریفان استقلال موفق به زدن دو گل شد و در سه بازی تدارکاتی اخیر استقلال در تهران موفق به زدن سه گل شده تا با 4 گل زده، بهترین عملکرد را در بین همه بازیکنان استقلال در اردوی پیش فصل از خود بر جای بگذارد.

 

گفته می شود ساپینتو اعتقاد خاصی به بازی او دارد و او را با دکو سوزا هافبک سابق تیم ملی پرتغال مقایسه می کند و احتمالاً مزد تلاش و بازیهای خوب صادقی در پیش فصل، فیکس بودن در بازیهای ابتدایی فصل است که هنوز بازیکنان جدید این تیم به آمادگی جسمانی کامل نرسیده اند.

از امیرعلی صادقی در فصل جدید، بسیار بیشتر از اینها خواهیم شنید چرا که سبک بازی او تلفیقی از بازی مهدی قایدی و فرشید اسماعیلی است و سرعت و تکنیک متعادل او، در خدمت تیم بوده و علی رغم جوانی اما در زدن ضربات نهایی با خونسردی کامل نهایت دقت را به کار می برد.

 

گفتنیست بازی استقلال و هوادار در حال برگزاری است و گل استقلال در دقیقه 40 توسط صادقی به ثمر رسید و او این شانس را دارد تا در نیمه دوم باز هم آمارش را بهتر از قبل کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید