کد خبر:3826
پ

انتقادات طوفانی مدافع متعصب استقلال از وزیر ورزش

امیرحسین صادقی مدافع متعصب استقلال که یکی از پیشکوستانی است که بیش از 10 سال در این تیم حضور داشته شب گذشته مهمان برنامه شبهای فوتبالی بود و با صحبتهای طوفانی خود علیه وزیر ورزش از مظلومیت استقلال گفت و علت ناکامی این تیم در فصل نوزدهم را رفتن استراماچونی دانست. در ادامه توجه شما […]

امیرحسین صادقی مدافع متعصب استقلال که یکی از پیشکوستانی است که بیش از 10 سال در این تیم حضور داشته شب گذشته مهمان برنامه شبهای فوتبالی بود و با صحبتهای طوفانی خود علیه وزیر ورزش از مظلومیت استقلال گفت و علت ناکامی این تیم در فصل نوزدهم را رفتن استراماچونی دانست. در ادامه توجه شما را به بخشهایی از صحبتهای صادقی در انتقاد از وزیر ورزش جلب می کنیم.

 

 انتقادات طوفانی مدافع متعصب استقلال از وزیر ورزش

 

امیرحسین صادقی وزیر ورزش را شست و پهن کرد | انتقادات طوفانی مدافع متعصب استقلال

 

استقلال از زمانی افت خود را شروع کرد که استراماچونی از این تیم رفت؛ نکته جالب اینکه این تیم بدون مربی هم همچنان صدر جدول بود و دوستانی که امروز سر و صدا می کنند و از صدرنشینی تیم خود می گویند، در آن زمان روزه سکوت گرفته بودند و به زمین و زمان گیر می دادند که عده ای نمی خواهند پرسپولیس قهرمان شود!

 

وزیر ورزش باید در خصوص رفتن و علت رفتن و عواملی که باعث فراری شدن استراماچونی از استقلال موثر بودند به هواداران استقلال پاسخگو باشد.

 

بودجه دو تیم استقلال و پرسپولیس قابل قیاس نیست و صد در صد باشگاه پرسپولیس ارقام گزاف تری نسبت به استقلال خرج کرده و می کند که توانسته ستاره های خود را در 3-4 سال گذشته حفظ کند اما استقلال به دلیل کمتر بودن بودجه ش و البته قرار گرفتن اعضای ناکاربلد در هیئت مدیره ش تنها تخصصش، فروختن ستاره ها بوده است.

 

استقلال در بعد رسانه ای هم مظلوم است و حتی شماها نیز جانبدارانه علیه این تیم برنامه سازی می کنید تا خوشایند برخی آقایان باشد!

 

برای من جای تعجب دارد که چطور وزیر ورزش از یک پرسپولیسی در هیئت مدیره استقلال استفاده کرده که او رقم رضایتنامه سرمربی پرسپولیس را نیز پرداخت کرده است!

 

چرا وزیر ورزش با انتخاب های اشتباه خود حال این تیم را خراب کرده ؟ چرا به افرادی مثل هادی طباطبایی فرصت حضور نمی دهند ؟

 

چطور ممکن است فردی که به استقلال خیانت کرده این روزها در اطراف تیم باشد و پست بگیرد؟ عکس او در آخرین دیدار استقلال را دارم که روی سکوها نشسته بود و به زودی در خصوص او افشاگی خواهم کرد.

 

چرا داوری ها برای استقلال طور دیگری است؟ چطور ممکن است داور بازی در ثانیه 15 به بازیکن استقلال کارت زرد بدهد اما خطاهای وحشتناک آبشک و اکبر ایمانی رو بازیکنان استقلال را نبینند؟

 

امکاناتی که در اختیار پرسپولیس است در اختیار هیچ تیمی نیست و این موضوع از حمل و نقل بین شهری آنها در ایام کرونا با پرواز مشخص است.

 

چرا آقایان باید استقلال را به اهوازی بفرستند که مرکز کرونا بود و اکنون نیز مسئولیت قبول نکنند و بگویند ممکن است بازیکن در دورهمی های خود به کرونا مبتلا شده باشد! آقایان شما کار درست را انجام دهید اگر بازیکن در دورهمی ها و مهمانی هایش هم به کرونا مبتلا شود مسئولیتش با خودش است اما اکنون که شما تیم استقلال را آلوده کرونا کردید چه کسی پاسخگو است؟

 

تا 1400 باید صبر کنیم چرا که تا زمانی که این وزیر هست، استقلال به هیچ جا نخواهد رسید.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • شاهین الفتی . 13 جولای 2020 / 4:34 ب.ظ

    بابا چقدر پررویید شما کیسه کشها.مثل مرد شکست رو قبول کنید و کم از این حرفهای خنده دار بزنید.دم پیشکسوت معروف ابی گرم گفته بود پرسپولیس با لیاقت اینجای جدوله.

  • میکائیل 13 جولای 2020 / 1:29 ب.ظ

    درود به شرفت جناب صاقی
    اگر وزیر کثیف ورزش به این روند ادامه دهد باید آقای روحانی شاهد وضعیت اسفناک سلطانی فر و پسرش باشد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید