کد خبر:12792
پ

امید عالیشاه: پرسپولیس به دسته دوم سقوط کرده!

امید عالیشاه نیز در راستای مصاحبه سید جلال حسینی ضمن ابراز موافقت با صحبتهای او مدعی شد به نظر می رسد تیم ما به دسته دوم سقوط کرده که این رفتارها با آن می شود.   امید عالیشاه: پرسپولیس به دسته دوم سقوط کرده! من هم با سیدجلال حسینی موافقم و می‌گویم پول هست اما […]

امید عالیشاه نیز در راستای مصاحبه سید جلال حسینی ضمن ابراز موافقت با صحبتهای او مدعی شد به نظر می رسد تیم ما به دسته دوم سقوط کرده که این رفتارها با آن می شود.

 

امید عالیشاه: پرسپولیس به دسته دوم سقوط کرده!

امید عالیشاه: پرسپولیس به دسته دوم سقوط کرده!

من هم با سیدجلال حسینی موافقم و می‌گویم پول هست اما فقط برای بازیکنان پرسپولیس پول نیست. انگار تیم ما به دسته دوم سقوط کرده است! حتماً ما به دسته پایین‌تر سقوط کرده‌ایم که این اتفاقات در تیم می‌افتد. شما بگویید هر تیم دیگری در ایران به فینال لیگ قهرمانان آسیا می‌رسید با مشکل مالی مواجه می‌شد؟

آقای برانکو مربی من بوده و زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده ولی باید طلبش یک سال و نیم قبل پرداخت می‌شد. مگر پول مربیان خارجی دیگر تیم‌ها پرداخت نمی‌شود؟ چرا بازیکنانش مشکل مالی ندارند؟!

به نظر می‌رسد پرسپولیس به امان خدا رها شده باشد. وقتی گفتم از همه انتظار حمایت داریم یکی هم همین محرومیت و کارت‌هاست. آل‌کثیر به خاطر یک شادی ساده شش ماه محروم شد و ما هم نفوذی برای بخشیده شدن او یا کاهش حکم او در کنفدراسیون فوتبال آسیا نداریمامید عالیشاه:

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید