کد خبر:19904
پ

امتیاز 25 پرسپولیس در بازی مقابل پیکان ثبت می شود | روح میناوند به کمک سرخ ها می آید؟

بازی هفته پانزدهم پرسپولیس در لیگ برتر امروز ساعت 17:15 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و بر این اساس سرخ پوشان به مصاف تیم پیکانی خواهند رفت که هدایت آن را مهدی تارتار بر عهده دارد.   امتیاز 25 پرسپولیس در بازی مقابل پیکان ثبت می شود؟ بازی امروز دو تیم از آن جهت […]

بازی هفته پانزدهم پرسپولیس در لیگ برتر امروز ساعت 17:15 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و بر این اساس سرخ پوشان به مصاف تیم پیکانی خواهند رفت که هدایت آن را مهدی تارتار بر عهده دارد.

 

امتیاز 25 پرسپولیس در بازی مقابل پیکان ثبت می شود؟

امتیاز 25 پرسپولیس در بازی مقابل پیکان ثبت می شود؟

بازی امروز دو تیم از آن جهت حساس و با اهمیت برای هر دو مربی است که یحیی گل محمدی با توجه به شکست استقلال در بازی روز گذشته مقابل سپاهان، قصد دارد از فرصت استفاده کرده و با پیروزی در بازی مقابل پیکان، جایگاه دوم خود را قطعی کند تا با اطمینان خاطر بیشتری به استقبال بازی مقابل گل گهر سیرجان و تثبیت قهرمانی نیم فصل برود.

در سمت مقابل نیز مهدی تارتار از انگیزه فراوانی برای شکست دادن تیم گل محمدی دارد چرا که او و گل محمدی بعد از خروج کالدرون از پرسپولیس، گزینه های سرمربیگری این تیم بودند که مدیریت وقت پرسپولیس یحیی را انتخاب کرد و اکنون تارتار قصد دارد توانایی های خود را به رخ مدیران پرسپولیس بکشد تا در آینده روی او حساب بیشتری برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس کنند.

 

در این بازی پرسپولیس بدون محروم وارد میدان خواهد شد و تنها مصدوم این تیم محمدحسین کنعانی زادگان خواهد بود و در طرف مقابل نیز محمد نوری کاپیتان سابق پرسپولیس و بازیکنا فعلی پیکان به دلیل ابتلا به کرونا قادر به همراهی تیمش در این بازی حساس نیست.

 

پیکان قربانی بزرگ پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر بوده است به طوری که آنها با پذیرش 21 شکست در مقابل پرسپولیس در ادوار مختلف لیگ برتر، بیشترین شکست را نسبت به هر تیم دیگری مقابل پرسپولیس متحمل شده اند اما به نظر می رسد حکایت بازی امروز عصر پیکان و پرسپولیس متفاوت خواهد بود چرا که هم مربی با دانشی همچون مهدی تارتار روی نیمکت این تیم حضور دارد و هم بازیکنان سرشناسی همچون فرزاد حاتمی، مهدی شریفی، شاهین طاهرخانی، امیر روستایی، وحید شیخ ویسی و … در این تیم توپ می زنند و پرسپولیس نباید تیم پیکان را دست کم بگیرد چرا که این تیم در هففته های گذشته با اوت انداز خود بسیاری از تیم ها را به دردسر انداخته است.

 

این بازی برای شاهین طارهخانی بازیکن سابق استقلال که در ابتدای فصل تا مرز پرسپولیسی شدن نیز پیش رفت از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که او هنوز از ماجرای سرکار گذاشته شدنش توسط باشگاه پرسپولیس دلخور است و در جمع دوستان خود مدعی شده به هر نحو ممکن در این بازی گلزنی خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید