کد خبر:31435
پ

اقدام مشکوک اسکوچیچ در دعوت از بازیکنان استقلال

لیست بازیکنان تیم ملی برای دو بازی پیش رو مقابل امارات و کره جنوبی در حالی انتخاب شده است که تنها سیاوش یزدانی به عنوان بازیکن استقلال در لیست ۲۶ نفره مدنظر دراگان اسکوچیچ قرار گرفته است.   اقدام مشکوک اسکوچیچ در دعوت از بازیکنان استقلال اسکوچیچ درحالی این تصمیم را گرفته و تنها یک […]

لیست بازیکنان تیم ملی برای دو بازی پیش رو مقابل امارات و کره جنوبی در حالی انتخاب شده است که تنها سیاوش یزدانی به عنوان بازیکن استقلال در لیست ۲۶ نفره مدنظر دراگان اسکوچیچ قرار گرفته است.

 

اقدام مشکوک اسکوچیچ در دعوت از بازیکنان استقلال

اقدام مشکوک اسکوچیچ در دعوت از بازیکنان استقلال

اسکوچیچ درحالی این تصمیم را گرفته و تنها یک بازیکن از استقلال را در لیست جای داده که در اردوی قبلی برای بازی با سوریه و عراق جعفر سلمانی، زبیر نیک نفس، عارف آغاسی در اردوی تیم ملی حضور داشتند و حتی در ترکیب اصلی هم بازی کردند.

تصمیم جدید اسکوچیچ ما را به این فکر وا داشته که از بازی‌های قبلی تا به امروز چه اتفاق به غیر از انتقال این سه بازیکن به استقلال افتاده است که اکنون حق حضور در لیست تیم ملی را ندارند و نباید در بازی‌های پیش رو تیم ملی را همراهی کنند؟

لیست جدیدی که سرمربی تیم ملی منتشر کرده بیشتر شائباتی که در گذشته مطرح شده بود را پررنگ‌تر می‌کند و علامت سوال‌های بیشتری را ایجاد می‌کند که چرا وقتی تیم برای بازی با الهلال نیاز به تمامی بازیکنان داشت، چهار بازیکن در اردو بودند و عدم هماهنگی آنها در بازی سرنوشت ساز به نحوه عملکرد تیم ضربه زد اما اکنون که بازی مهمی پیش روی استقلال نیست تنها باید یک نماینده در تیم ملی داشته باشد.

 

پیشتر نیز اسکوچیچ در تصمیمی بحث برانگیز به یکباره مرادمند و ارسلان مطهری که هرگز صلاحیت حضور در تیم ملی را نداشتند (به واسطه عملکردشان) به تیم ملی دعوت کرد تا مشخص شود، دعوت از بازیکنان تیم ملی اتفاقات پشت پرده زیادی رخ می دهد.
.

کلیدواژه : استقلالتیم ملی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید