کد خبر:3229
پ

اقدام شجاعانه مربی ماشین سازی: از وزیر ورزش و سهیل مهدی شکایت میکنیم!

عادل باباپور از مثبت شدن تست کرونایش خبر داد و اظهار داشت: من هم همچون تمامی هموطنان، فروردین ماه در قرنطینه بودم و حتی به دیدن عزیزانم هم نرفتم، اما با صدور مجوز آغاز تمرینات، به ناچار در تمرینات تیم حضور یافتم که همین موضوع باعث شد تا به کرونا مبتلا شوم و الان با آزمایشات جدید این […]

عادل باباپور از مثبت شدن تست کرونایش خبر داد و اظهار داشت: من هم همچون تمامی هموطنان، فروردین ماه در قرنطینه بودم و حتی به دیدن عزیزانم هم نرفتم، اما با صدور مجوز آغاز تمرینات، به ناچار در تمرینات تیم حضور یافتم که همین موضوع باعث شد تا به کرونا مبتلا شوم و الان با آزمایشات جدید این سری دوم است که مبتلا می‌شوم و همین موضوع باعث ایجاد ترس و وحشت در خانواده ام شده و اگر اتفاقی بیفتد کسی پاسخگو خواهد بود؟

 

اقدام شجاعانه مربی ماشین سازی: از وزیر ورزش و سهیل مهدی شکایت میکنیم!

اقدام شجاعانه مربی ماشین سازی: از وزیر ورزش و سهیل مهدی شکایت میکنیم!

وی ادامه داد: آقایانی که به خاطر یک جام فلزی صبح تا شب مصاحبه کرده و مدام می‌گفتند بازی‌ها شروع شود، اکنون پاسخگو باشند.چند ماه هست می‌گوییم کرونا شوخی ندارد، اما گوش هیچ کدام از مسئولان بدهکار نیست و انگار مرگ برای همسایه خوب است.

مربی ماشین‌سازی ادامه داد: بنده از تک تک مسئولانی که دستور آغاز تمرینات را صادر کردند، شکایت خواهم کرد و آقایان باید پاسخگو باشند. امروز یک ماه است به خاطر خانواده ام به خانه نرفتم و آغاز تمرینات زندگی‌ام را برهم زده است.

وی با بیان اینکه تیم ماشین‌سازی از نبود اعضای کرونایی تیم آسیب می‌بیند، بیان کرد: یک ماه است که من و بازیکنانی که به کرونا مبتلا شده‌ایم در تمرینات تیم حضور نداریم، چه کسی پاسخگو است؟ ما تا چه زمانی با نفرات ناقص تمرین کنیم؟ الان تبریز وضعیت قرمز کرونایی دارد و صحبت از بازگشت محدودیت ها است و هر هفته با نفرات کرونایی در تیم مواجه هستیم و ادامه این شرایط عقلانی نیست.

مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز خاطرنشان کرد: ماه‌ها است  زنوزی به‌خاطر سلامتی ورزشکاران، خواستار تعطیلی مسابقات شده است که رسانه‌های رنگی موجی از فشار روانی به آقای زنوزی وارد کرده‌اند، اما امروز همه می‌بینند که کرونا شوخی بردار نبوده و ورزشکار و غیر ورزشکار نمی‌شناسد.

باباپور ادامه داد: آقایان وزیر ورزش، گل‌محمدی، پیروانی، خلیلیان، سهیل مهدی و …. پاسخگو باشند، به‌ خاطر یک جام باید جان هزاران ایرانی را بگیرند تا به اهدافشان برسند. به  خدا این فوتبال برای لذت مردم ساخته  شده است نه ذلت و بدبختی. نمی‌دانم چرا جایگاه ارزش ها برعکس شده است. آقایان تصمیم دارند جامی دیگر اهدا کنند اما چرا این کار را بدون بازی و تلفات انجام نمی‌دهند؟ حداقل به خاطر آن، خانواده ها را داغ دار نکنند.

مربی تیم فوتبال ماشین  با بیان اینکه فردا به همراه سایر افرادی که در تیم‌های فوتبال تبریزی به کرونا مبتلا شده‌اند علیه مسوولان امر برگزاری مسابقات شکایت خواهد کرد، افزود: وقتی کسی مسوولیت دستور صادر شده برای برگزاری لیگ در شرایط فعلی را بر عهده نمی‌گیرد، چاره جز پناه بردن به قانون نداریم و در همین راستا فردا علیه وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ اقامه دعوا خواهیم کرد تا تکلیف ما و خانواده‌هایمان را مشخص کنند، چرا باید تاوان تمایلات و خواسته‌های آقایان را ما و خانواده‌هایمان بدهند؟ شکایت می‌کنیم تا قانون مدافع حقوق ما باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید