کد خبر:34172
پ

افشای نامه گلگهر حکم انضباطی را تایید کرد

در حالی که گفته می شود کمیته استیناف فوتبال حکم نهایی پرونده بازیکن گلگهر را به زودی صادر خواهد کرد ، انتشار یک نامه از باشگاه گلگهر که در تاریخ 29 آبان به فدراسیون ارائه شده ابهامات موجود در این پرونده را کاملا رفع کرد. گلگهر در این نامه رسمی اعلام می کند که خودش […]

در حالی که گفته می شود کمیته استیناف فوتبال حکم نهایی پرونده بازیکن گلگهر را به زودی صادر خواهد کرد ، انتشار یک نامه از باشگاه گلگهر که در تاریخ 29 آبان به فدراسیون ارائه شده ابهامات موجود در این پرونده را کاملا رفع کرد.
گلگهر در این نامه رسمی اعلام می کند که خودش سوابق بازی های ملی بایناما را از فدراسیون گابن استعلام کرده و آن را به کمیته بین الملل فدراسیون ارائه داده و مسئول فدراسیون هم اینبار فقط دریافت نامه را تایید کرده و صحت یا عدم صحت آن را تایید نکرده.
حالا که مشخص شده این نامه جعلی بوده ، باشگاه گلگهر مسئول مستقیم و ارائه نامه جعلی به فدراسیون فوتبال است همچنین باید پاسخگوی محتوای نامه ارسالی در 29 آبان باشد که اعلام کرده از فدراسیون گابن در این خصوص استعلام گرفته در حالی که محتوای نامه جعلی نشان می دهد هیچ استعلامی انجام نشده و این نامه به صورت ساختگی به فدراسیون فوتبال ایران ارسال شده است.
حالا تکلیف این پرونده کاملا مشخص است ، مسئولیت نامه ها و اطلاعات جعلی بر عهده گلگهر بوده و امور بین الملل فدراسیون هم در این ماجرا بی تقصیر است.

کلیدواژه : اریک بوکومگل گهر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید