کد خبر:21615
پ

افشای رقم درخواستی احمد نوراللهی از پرسپولیس | 20 میلیارد برای دو فصل!

سایت فوتبال برتر از رقم شگفت انگیز درخواستی احمد نوراللهی ازز پرسپولیس برای ماندن در این تیم پرده برداشت.   افشای رقم درخواستی احمد نوراللهی از پرسپولیس | 20 میلیارد برای دو فصل! پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به احمد نوراللهی، تمدید قرارداد برای 3 فصل آینده بوده و برخی اخبار حاکی از آن است که شاید […]

سایت فوتبال برتر از رقم شگفت انگیز درخواستی احمد نوراللهی ازز پرسپولیس برای ماندن در این تیم پرده برداشت.

 

افشای رقم درخواستی احمد نوراللهی از پرسپولیس | 20 میلیارد برای دو فصل!

افشای رقم درخواستی احمد نوراللهی از پرسپولیس | 20 میلیارد برای دو فصل!

پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به احمد نوراللهی، تمدید قرارداد برای 3 فصل آینده بوده و برخی اخبار حاکی از آن است که شاید طرفین برای تمدید 2 ساله به توافق برسند منتهی این توافق، منوط به رضایت طرفین از قرارداد مالی جدید نوراللهی خواهد بود.

شنیده‌ها حاکی از آن است که نوراللهی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس خواهان قراردادی به ارزش 10 میلیارد تومان برای هر فصل شده است. خواسته‌ای که فعلا مدیریت باشگاه پرسپولیس آن را قبول نکرده چرا که سازمان بازرسی به دو باشگاه پرطرفدار پایتخت اعلام کرده سقف قراردادهای این دو باشگاه نباید از 5 تا 5.5 میلیارد تومان برای هر فصل بیشتر شود.

گفته می‌شود پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به احمد نوراللهی قرارداد 3 ساله به ارزش 5/5 میلیارد تومان برای هر فصل بوده و شاید آپشن‌ها هم به این قرارداد اضافه شود و رقم پرداختی پرسپولیس به رقم مدنظر نوراللهی نزدیک شود منتهی او به قرارداد 2 ساله با تیم پرسپولیس فکر می‌کند و فعلا از رقم درخواستی‌اش پایین نیامده و حالا باید دید در مذاکرات بعدی، طرفین برای تمدید قرارداد شماره 8 تیم پرسپولیس به نتیجه خواهند رسید یا نه.

منبع
فوتبال برتر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید