کد خبر:44096
پ

افشای خیانت مدیران استقلال به بازیکنان در آستانه دربی 100 ؟

یک خبرنگار حوزه استقلال مدعی شده بر خلاف این که اعلام کرده بودند ۵ در صد از قرارداد بازیکنان را پرداخت می کنند، استقلالی ها برای دربی فقط یکی ، دو پاداش برد خود را دریافت کرده و با شرایط بد مالی به مصاف حریف خود رفتند. برخلاف استقلالی ها ، اعضای تیم پرسپولیس قبل […]

یک خبرنگار حوزه استقلال مدعی شده بر خلاف این که اعلام کرده بودند ۵ در صد از قرارداد بازیکنان را پرداخت می کنند، استقلالی ها برای دربی فقط یکی ، دو پاداش برد خود را دریافت کرده و با شرایط بد مالی به مصاف حریف خود رفتند. برخلاف استقلالی ها ، اعضای تیم پرسپولیس قبل از دربی ۱۰ در صد از قرارداد خود را دریافت کرده و برای این بازی شارژ مالی شدند. ۵ ماه است که استقلالی ها پولی دریافت نکرده اند.

گفتنیست در صورت عدم پرداخت معوقات کوین یامگا، او تا جمعه قراردادش را با استقلالی ها فسخ خواهد کرد.

اینی اتفاق در حالی رخ داد که جوسازی و تبلیغات وسیعی مبنی بر دریافت وام از بانک شهر و پرداخت معوقات بازیکنان استقلال صورت گرفت اما در عمل این مبلغ به حساب بازیکنان ننشسته بود و در سمت مقابل این مدیریت پرسپولیس بود که 10 درصد قراردادهای میلیاردی بازیکنان خود را پرداخت کرد تا با روحیه ای دو چندان به مصاف استقلال بروند و در سمت مقابل استقلالی ها نا امید از مدیریت جدید، با روحیه ای تضعیف شده پای به میدان بگذارند.

انتظار می رود حجت کریمی اسناد پرداخت معوقات استقلالی ها قبل از دربی را منتشر کند تا شائبه ها از او و مدیران استقلال بر طرف شود وگرنه این موضوع بزرگترین خودزنی بوده که مدیریت استقلال می توانسته به تیمش ضربه بزند. وقتی به بازیکنان وعده پرداخت داده می شود و برای چندمین بار این اتفاق عملی نمی شود. وقتی تنها 1 ماه تا پایان فصل فوتبالی در ایران باقی مانده و بازیکنان تیم رقیب حدود 70 درصد از رقم قراردادهای خود را دریافت کرده و بازیکنان استقلال حدود 30 درصد ارقام قرارداد خود را دریافت کرده اند، حرفی باقی نمی ماند …

جنگ دربی 100 جنگی بین عشق و تعصب بازیکنان استقلال و مرفهین بی درد مثل بازیکنان پرسپولیس بود که مثل همیشه در دنیای حرفه ای امروز باز هم پول برنده شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید