کد خبر:7359
پ

افشای خیانت فدراسیون فوتبال ایران به استقلال در کسب تساوی مقابل الشرطه

صحبتهای تکان دهنده مجید نامجو مطلق در خصوص اعلام اینکه تنها به فاصله دو ساعت به شروع بازی با الشرطه به این تیم اعلام شد که قادر به استفاده از داریوش شجاعیان نیستند موجی از انتقادات را در بین هواداران استقلال به وجود آورده است.   صحبتهای نامجو مطلق: ما روی استفاده از شجاعیان در […]

صحبتهای تکان دهنده مجید نامجو مطلق در خصوص اعلام اینکه تنها به فاصله دو ساعت به شروع بازی با الشرطه به این تیم اعلام شد که قادر به استفاده از داریوش شجاعیان نیستند موجی از انتقادات را در بین هواداران استقلال به وجود آورده است.

 

صحبتهای نامجو مطلق:

ما روی استفاده از شجاعیان در نیمه دوم برنامه داشتیم، ولی دو ساعت قبل از بازی به ما گفتند که داریوش نمی‌تواند بازی کند و مجوز بازی‌اش از سوی فدراسیون فوتبال ایران صادر نشده است. اگر شجاعیان بازی می‌کرد ممکن بود از طریق AFC مشکلاتی ایجاد شود. البته ما دنبال این هستیم که مشکل داریوش حل شود تا از این بازیکن استفاده کنیم.

 

افشای خیانت فدراسیون فوتبال ایران به استقلال در کسب تساوی مقابل الشرطه

افشای خیانت فدراسیون فوتبال ایران به استقلال در کسب تساوی مقابل الشرطه

درست زمانی که مدیرعامل استقلال در حال بازی دوستانه با اهالی رسانه بود، کادر فنی استقلال متوجه کارشکنی فدراسیون فوتبال ایران در خصوص عدم صدور مجوز بازی برای شجاعیان در آسیا می شود و این در حالیست که پیشتر اعلام شده بود، آنها قادر به استفاده از شجاعیان در بازیهای آسیایی هستند چرا که نام او از لیست آسیایی استقلال حذف نشده بود.

 

با رخ دادن این اتفاق به نظر می رسد تمام شایعات در خصوص خصومت فدراسیون نشینان با تیم استقلال و تلاش حداکثری برای نتیجه نگرفتن این تیم چه در رقابتهای داخلی و چه خارجی رنگ واقعیت به خود گرفته و در حالی که AFC با انعطاف زیاد در خصوص شرایط تیمها در ایام کرونا برخورد کرد، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ایران در اقدامی عجیب(کاسه داغتر از آش) از انجام روال اداری برای بازی شجاعیان در استقلال در آسیا سر باز زدند تا آنها نتوانند از مهره آماده و تاثیرگذار خود مقابل الشرطه استفاده کنند و اعلام این خبر به کادر فنی تنها 2 ساعت مانده به بازی، تمام تاکتیک های نامجو مطلق برای این دیدار را به هم زد و مجبور به استفاده از فرشید باقری شد که با پاس های اشتباه و کمرشکنش در نیمه اول، امان آبی پوشان را برید.

 

یک بام و دو هوای فدراسیون فوتبال

این اتفاق در حالی رخ داد که فدراسیون نشینان و سازمان لیگ در اقدامی عجیب تر ابتدا قرارداد تمام بازیکنان جدید پرسپولیس با این تیم را ثبت کردند تا مبادا مشمول محرومیت نقل و انتقالاتی شوند و سپس در یک اقدام ضربتی تمام کارهای اداری برای حضور بازیکنان جدید پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا انجام شد و پس از اتمام اینکار به یکباره قانونی وضع کردند که تیم های بدهکار نمی توانند قرارداد بازیکنان جدید خود را ثبت کنند و این گونه از ثبت قرارداد بازیکنان جدید استقلال جلوگیری کردند و این در حالیست که باشگاه پرسپولیس نزدیکبه 1 میلیون دلار به برانکو بدهی قطعی داشت اما با مساعدت دوستان از گزند این قانون در امان ماند و توانست از هر 6 بازیکن خود در لیگ قهرمانان آسیا استفاده کند که اگر این اتفاق رخ نمی داد، یک آبروریزی بزرگ برای تیم محبوب آقایان در آسیا رقم می خورد.

 

فدراسیون یا مدیر دست نشانده وزارت؟

از هر منظری به قضیه نگاه کنیم یا کم کاری از احمد سعادتمند در پیگیری حضور شجاعیان در لیست آسیایی استقلال بوده که او توسط وزارت ورزش برای مدیریت استقلال انتخاب شده و هنوز بابت بازی که در مورد بازگرداندن استراماچونی و رد کردن فرهاد مجیدی از استقلال پیاده کرد، توضیح قانع کننده ای به هواداران استقلال نداده است و یا این کم کاری از سمت فدراسیون فوتبال بوده که نقش کاسه داغتر از آش را بازی کرده و از صدور مجوز بازی داریوش برای استقلال در آسیا طفره رفته است.

 

پی نوشت:به واقع که صحبت وریا غفوری در خصوص پیروزی در مقابل یک قدرت به معنای واقعی کلمه درست به نظر می رسد چرا که مجموعه عوامل مختلف فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش با تمام قدرت خود در تلاش تقویت یک تیم و تضعیف تیم دیگر هستند و مصادیق بسیاری در خصوص این ادعا وجود دارد که هواداران فوتبال به خوبی آن را درک می کنند و هر پیروزی استقلال به واقع به اندازه 3 برد ارزش دارد چرا که آنها ابتدا میبایست از پس دسیسه های خارج از زمین بر بیایند، سپس به جنگ داور بروند و در انتها از نظر فنی به مصاف حریف بروند!

 

 

دیدگاه کاربران 4 دیدگاه
  • ناشناس 3 اکتبر 2020 / 3:35 ب.ظ

    خدا جایی حق نشسته

  • دارکوب 21 سپتامبر 2020 / 2:24 ب.ظ

    بی بیبیبیبیبیبیبیلیبیبیبیبی ناموسها

  • دارکوب 21 سپتامبر 2020 / 2:18 ب.ظ

    جا کشتر از شما ها به خدا خدا نیافریده همه کس خرابها ناموس میدونی چیه آره چیزیه که شما نداری

  • مرگ بر خائن 21 سپتامبر 2020 / 12:58 ب.ظ

    اونوقت afc و فیفا انقد روی قوانین سختگیرانه عمل نمیکنن و الهلال گفت 14 تا بازیکن کرونایی داریم، نه راستی آزمایی کردن نه هیچی . تازه گفتن دو تا دروازه بان هم که تو لیست اسیایی نبود میتونید بیارید . بعد اینجا این جاکشا کاسه داغتر از اش شدن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید