کد خبر:13392
پ

افشای حرکت زشت معاون وزیر ورزش در جلوگیری از استیضاح وزیر

یک منبع آگاه در گفتگو با خبرگزاری دانشجو اظهارات جنجالی را از تلاش معاون وزیر ورزش برای جلوگیری از استیضاح سلطانی فر مطرح کرد. او در همین ارتباط گفت: از جمله سوالات مربوط به ویلموتس، استقلال و پرسپولیس، جودو و خصوصی سازی سرخابی‌ها؛ همچنین سوال از وزیر در خصوص انتصابات عجیب مدیران استقلال و پرسپولیس […]

یک منبع آگاه در گفتگو با خبرگزاری دانشجو اظهارات جنجالی را از تلاش معاون وزیر ورزش برای جلوگیری از استیضاح سلطانی فر مطرح کرد. او در همین ارتباط گفت: از جمله سوالات مربوط به ویلموتس، استقلال و پرسپولیس، جودو و خصوصی سازی سرخابی‌ها؛ همچنین سوال از وزیر در خصوص انتصابات عجیب مدیران استقلال و پرسپولیس پابرجاست و حداکثر تا هفته آینده وزیر باید به مجلس بیاید.

 

افشای حرکت زشت معاون وزیر ورزش در جلوگیری از استیضاح وزیر

افشای حرکت زشت معاون وزیر ورزش در جلوگیری از استیضاح وزیر

وی خصوص اینکه معاونت پارلمانی وزارت ورزش از منتفی شدن سوال از وزیر ورزش(اینجا بخوانید) خبر داده است اظهار داشت: از مجموع 39 سوال از مسعود سلطانی‌فر، فقط 9 سوال پس گرفته شده که سوالات اکثرا صنفی نماینده‌ها بوده است؛ اما 30 سوال ملی کماکان پابرجاست.

وی افزود: از جمله سوالات مربوط به ویلموتس، استقلال و پرسپولیس، جودو و خصوصی سازی سرخابی‌ها؛ همچنین سوال از وزیر در خصوص انتصابات عجیب مدیران استقلال و پرسپولیس کماکان پابرجاست و حداکثر تا هفته آینده وزیر ورزش باید به مجلس بیاید و پاشخگو باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید