کد خبر:15938
پ

افشای جزئیات پارتی جنجالی و مخفیانه نیمار در برزیل

نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن بار دیگر خبرساز شد و در حالی که جهان در بیم شیوع بیشتر ویروس کرونا از ترددهای غیرضرروی پرهیز می کند، با دعوت از 500 نفر به مهمانی زیرزمینی خود، بساط عیش و نوش جدیدی را در برزیل به راه انداخت.   افشای جزئیات پارتی جنجالی و مخفیانه نیمار […]

نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن بار دیگر خبرساز شد و در حالی که جهان در بیم شیوع بیشتر ویروس کرونا از ترددهای غیرضرروی پرهیز می کند، با دعوت از 500 نفر به مهمانی زیرزمینی خود، بساط عیش و نوش جدیدی را در برزیل به راه انداخت.

 

افشای جزئیات پارتی جنجالی و مخفیانه نیمار در برزیل

افشای جزئیات پارتی جنجالی و مخفیانه نیمار در برزیل

او در مهمانی مخفیانه خود 500 نفر را به خانه در ریودوژانیرو دعوت کرد تا به مدت 5 شبانه روز از جمعه تا شب سال نو، در همین محل قرنطینه بمانند و به شادی و خوش گذرانی بپردازند.

او برای تدارک این پارتی بزرگ یک گروه دیسکوی حرفه ای را با نورپردازی و صدابرداری مدرن استخدام کرده و دیوارها را به فناوری مجهز کرده تا همسایه های خانه از صدای بلند سیستم های صوتی اذیت نشوند و پای پلیس وسط کشیده نشود.

نکته جالب اینکه در بدو ورود هر یک از مهمانان، گوشی تلفن همراه او گرفته می شد و هیچ یک از مهمانان حق عکسبرداری و تصویربرداری در حین حضور 5 روزه در این محل را ندارد.

 

 

کلیدواژه : نیمار

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید