کد خبر:33621
پ

افشاگری پیشکسوت استقلال در مورد انحلال شاهین: ربطی به خسروانی نداشت

جلال بیات یکی از پیشکسوتان استقلال در خصوص ماجرای مرموز و پرابهام انحلال تیم مردمی شاهین که برخی رسانه ها بعد از انقلاب تلاش کردند آن را به تیمسار خسروانی ربط دهند، توضیحاتی ارائه کرد و مدعی شد این موضوع هیچ ربطی به تیمسار خسروانی نداشت.   افشاگری پیشکسوت استقلال در مورد انجلال شاهین: ربطی […]

جلال بیات یکی از پیشکسوتان استقلال در خصوص ماجرای مرموز و پرابهام انحلال تیم مردمی شاهین که برخی رسانه ها بعد از انقلاب تلاش کردند آن را به تیمسار خسروانی ربط دهند، توضیحاتی ارائه کرد و مدعی شد این موضوع هیچ ربطی به تیمسار خسروانی نداشت.

 

افشاگری پیشکسوت استقلال در مورد انجلال شاهین: ربطی به خسروانی نداشت

پیشکسوت استقلال گفت: انحلال شاهین، این ماجرا ارتباطی با خسروانی نداشت. در بازی تهران‌جوان و شاهین، سرهنگ سرودی رئییس فدراسیون فوتبال بود که در ورزشگاه حاضر بود. خواجه نوری سرپرست شاهین بود و به حضور دو سه بازیکن تهران جوان معترض بود. سمت سرودی رفت و گفت این‌ها نباید بازی کنند. سرودی گفته بود الان که نمی‌شود کاری کرد. بعد از بازی شکایت کنید تا رسیدگی شود. بحث بالا می‌‌گیرد و هواداران شاهین هم به نوعی این تیم را تشویق می‌کردند که توهین به شاه بود. خواجه نوری با اشاره به جمعیت و جو استادیوم، سرودی را تهدید می‌کند و می‌گوید این مردم تو را بر می‌دارند که سروری عصبی می‌شود و می‌گوید فقط اعلی حضرت می‌تواند مرا بردارد و یک سیلی به صورت خواجه نوری می‌زند و چندی بعد شاهین منحل می‌شود.

🔹از مهم‌ترین بخش‌های گفت‌وگویم با محمد بیاتی، تشکیل باشگاه پرسپولیس بود. او گفت: علی عبده خودش آدم دربار بود و با آن‌ها ارتباط داشت. با اشرف و فاطمه پهلوی شریک مالی بزرگی بود. برای افتتاح باشگاه پرسپولیس خود شاه حاضر شد. خوب این یعنی چه؟ فکر می‌کنید مثلا اگر حسین فکری باشگاه پرسپولیس را می‌ساخت، شاه برای افتتاح آنجا حضور پیدا می‌کرد؟

 

گفتگو از مانی غفار

 

پی نوشت : بعدها تیم تازه تاسیس پرسپولیس که چند سالی در دسته سوم فوتبال ایران حضور داشت و قادر به صعود به دسته اول مسابقات سراسری فوتبال نبود، از انحلال شاهین بیشترین نفع را برد و اکثر ستارگان تیم شاهین را جذب کرد و توانست سرانجام به دسته اول مسابقات صعود کند.

کلیدواژه : استقلالپرسپولیس

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • علی 13 دسامبر 2021 / 2:08 ب.ظ

    همین حالاشم با حمایت مافیا برنده میشه . عجب تیم چرتیه این لنگپلیس . عبده بانی این تیم جعلی غیر از اداره باشگاه بولینگ روسپی خانه ها را هم اداره میکرد.

  • علی ماهی ‏ Glyptothorax alidaeii 13 دسامبر 2021 / 12:33 ب.ظ

    لنگ از زمان تاسیس جعلی بوده

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید