کد خبر:35477
پ

افشاگری وحید کاظمی از کمک داور جنجالی بازی پرسپولیس و آلومینیوم

وحید کاظمی داور بازنشسته فوتبال کشورمان که در چند ماه اخیر با افشاگری های خود ساختار فاسد فوتبال ایران و به طور خاص داوران را آشکار کرده بود، در واکنش به کمک داور جنجالی بازی پرسپولیس و آلومینیوم افشاگری های تکان دهنده ای انجام داد.   افشاگری وحید کاظمی از کمک داور جنجالی بازی پرسپولیس […]

وحید کاظمی داور بازنشسته فوتبال کشورمان که در چند ماه اخیر با افشاگری های خود ساختار فاسد فوتبال ایران و به طور خاص داوران را آشکار کرده بود، در واکنش به کمک داور جنجالی بازی پرسپولیس و آلومینیوم افشاگری های تکان دهنده ای انجام داد.

 

افشاگری وحید کاظمی از کمک داور جنجالی بازی پرسپولیس و آلومینیوم

کاظمی که در استوری های خود مدعی رابطه فامیلی حمیدرضا افشون، کمک داور بازی پرسپولیس و آلومینیوم رابطه فامیلی با خداداد افشاریان دارد(پسر باجناق او است) و از این مهمتر اینکه پرده از تمایل رنگی کمک داور مذکور برداشت که در نیمه اول بازی روز گذشته با یک اشتباه تاثیرگذار فاحش و اعلام آفساید بی مورد، موقعیت تک به تک مهاجم آلومینیوم را سلب کرد.

 

 

گفتنیست در هفته گذشته نیز کمک داور بازی پرسپولیس و نساجی در حالی که بازی با نتیجه 2 بر 1 به سود پرسپولیس در ادامه بود، با اعلام یک آفساید اشتباه، گل تساوی نساجی را مردود اعلام کرد تا در دومین هفته متوالی، تیم پرسپولیس از اشتباهات داوری منتفع شده باشد.

 

 

کلیدواژه : کارشناسی داوری

دیدگاه کاربران 16 دیدگاه
  • سعید 21 فوریه 2022 / 11:12 ب.ظ

    لنگیا تا کجا میخواهید به کثیف کاریتون ادامه بدید بابا مسعود رفته دونه دونه کارهاتون لو میره

  • مسعود 20 فوریه 2022 / 6:45 ب.ظ

    واقعا شما کیسه کشا چقدر وقیح و هوچی هستید بابا به اذعان همه کارشناسان ده دوازده امتیاز مفت از اشتباه عمدی داوران به کیسه داده شده از سهمیه پنالتی بگیر تا گلهای خطا و گلهای درست که برای حریفان کیسه مردود میشه از کمکهای امتیاز معیشتی هم که دیگه نگم بابا یه کم از رو برید حتی نظام وظیفه در خدمت شما قرار گرفته سکوت کنید دیگه !!

    • admin 20 فوریه 2022 / 7:24 ب.ظ

      کدوم کارشناسا دقیقا؟ حسین قدوسی؟ خخخخ از پای منقل؟

    • علی 21 فوریه 2022 / 3:35 ب.ظ

      لنگیه نخبه !!! برو پنالتی های جعلپلیس لنگ کیسه کشو ببین بعد اظهار نظر کن . مخصوصا اون پنالتی مسخرشون جلوی مس که داور بیش از 35 متر با صحنه فاصله داشت . همه ایران میدونند مهر داوری همیشه نصیب لنگ شده .

  • موسی 20 فوریه 2022 / 5:52 ب.ظ

    حسام ملکی آب رو بریز همونجا که میشوزه. کاظمی همونه که داور چهارم بازی با سپاهان بود و با پولای کثیف ابی و زرد مو کاشت

  • مرتضی 20 فوریه 2022 / 5:35 ب.ظ

    سلام
    البته همه اشتباهات داوری‌ها رو بگید یه طوری فقط اشتباهات تیم پرسپولیس رو میگه که انگار فقط برا اونا تنها اشتباه بوده برا همه تیم‌ها اشتباه بوده و هست تو همین جام حذفی استقلال .پیکان و ………

  • کوروش 20 فوریه 2022 / 4:51 ب.ظ

    بحث این مطلب در مورد داور های فاسد و کمیته داوران مفسد تر بود و اما در مورد واژه هم سطح قهرمان ، اگه از این واژه خوشت نمیاد باید بری به قانونگذار بگی تا عوض کنن برات چون تو قانون هست ، کاری هم نمیخواد بکنی همون کاری که با کارت معافیت جعلی جهان پهلوان وحید امیری کردین انجام بدید !!!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید