کد خبر:35477
پ

افشاگری وحید کاظمی از کمک داور جنجالی بازی پرسپولیس و آلومینیوم

وحید کاظمی داور بازنشسته فوتبال کشورمان که در چند ماه اخیر با افشاگری های خود ساختار فاسد فوتبال ایران و به طور خاص داوران را آشکار کرده بود، در واکنش به کمک داور جنجالی بازی پرسپولیس و آلومینیوم افشاگری های تکان دهنده ای انجام داد.   افشاگری وحید کاظمی از کمک داور جنجالی بازی پرسپولیس […]

وحید کاظمی داور بازنشسته فوتبال کشورمان که در چند ماه اخیر با افشاگری های خود ساختار فاسد فوتبال ایران و به طور خاص داوران را آشکار کرده بود، در واکنش به کمک داور جنجالی بازی پرسپولیس و آلومینیوم افشاگری های تکان دهنده ای انجام داد.

 

افشاگری وحید کاظمی از کمک داور جنجالی بازی پرسپولیس و آلومینیوم

کاظمی که در استوری های خود مدعی رابطه فامیلی حمیدرضا افشون، کمک داور بازی پرسپولیس و آلومینیوم رابطه فامیلی با خداداد افشاریان دارد(پسر باجناق او است) و از این مهمتر اینکه پرده از تمایل رنگی کمک داور مذکور برداشت که در نیمه اول بازی روز گذشته با یک اشتباه تاثیرگذار فاحش و اعلام آفساید بی مورد، موقعیت تک به تک مهاجم آلومینیوم را سلب کرد.

 

 

گفتنیست در هفته گذشته نیز کمک داور بازی پرسپولیس و نساجی در حالی که بازی با نتیجه 2 بر 1 به سود پرسپولیس در ادامه بود، با اعلام یک آفساید اشتباه، گل تساوی نساجی را مردود اعلام کرد تا در دومین هفته متوالی، تیم پرسپولیس از اشتباهات داوری منتفع شده باشد.

 

 

کلیدواژه : کارشناسی داوری

دیدگاه کاربران 16 دیدگاه
  • علی کریمی 22 فوریه 2022 / 4:46 ق.ظ

    سلام
    آقا اینهاراول کن نهارچی میدن سربازهای تیم تاج کبیر اصلا میزارن حداقل تااول اسفندبازی کنندیاخبرنهاران دوباره شروع میکنند اینکه همه هفته اشتباه داوری طبیعی شده واقعا درایران به این بزرگی یکی مردپیدانمیشه جلواینهمه فسادرابگیره واقعا که همه چیزمون مسخره بازی شده ومسئولین هم به فکرخودشون هستند بخدا این فنردرحال رهاشدن است هوشیارشوید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید