کد خبر:44348
پ

افشاگری وحید صالحی از پشت پرده اشتباهات داوری به سود پرسپولیس

وحید صالحی داور بازنشسته فوتبال کشورمان که به سبب افشاگری و بیان حقیقت از دایره رسمی فوتبال کشور کنار گذاشته شده، با انتشار چند استوری جنجالی به پشت پرده اشتباهات داوری در هفته های اخیر به سود تیم پرسپولیس واکنش نشان داد. او مدعیست بنیادی فر و امثال او که پست و سمتی در استان […]

وحید صالحی داور بازنشسته فوتبال کشورمان که به سبب افشاگری و بیان حقیقت از دایره رسمی فوتبال کشور کنار گذاشته شده، با انتشار چند استوری جنجالی به پشت پرده اشتباهات داوری در هفته های اخیر به سود تیم پرسپولیس واکنش نشان داد.

او مدعیست بنیادی فر و امثال او که پست و سمتی در استان خود دارند، کارمند هیئت فوتبال و به تبع آن فدراسیون فوتبال که خود زیرمجموعه وزارت ورزش است، بوده است. فدراسیون فوتبال در ایران تنها روی کاغذ مصتقل و غیردولتی است اما رئیس آن با امضای وزیر ورزش مشروعیت می گیرد و تمامی اقدامات و فعالیت های آن، با هماهنگی کامل وزارت انجام می شود.

شاید اگر هر فرد دیگری هم جای بنیادی فر و امثال او که نان خور مجموعه وزارت ورزش هستند بود، به سبب جلوگیری از قطع روزی و از دست دادن شغلش، علیه تیم محبوب آقایان که حالا به طور رسمی تنها تیم وزارت ورزش است، سوت نمی زنند.

حتی ارکان مختلف فدراسیون فوتبال از جمله رئیس کمیته داوران هم چنین دغدغه ای دارند چرا که در صورت همسو نبودن با اهداف آقایان، با یک تلفن، برکنار می شوند. این دغدغه برای دلقک برنامه سیرک برتر هم وجود دارد چرا که در صورتی که سمت و سوی کارشناسی ها و صحبت های این برنامه علیه تیم محبوب آقایان باشد، احتمال برکناری وجود دارد؛ همان اتفاقی که برای عادل فردوسی پور با بیش از 20 سال سابقه در برنامه 90 رخ داد! آیا محم میثاق حسینی(!) جرات این را دارد که در برنامه فردا شب، از وحید کاظمی دعوت کند تا در خصوص اشتباهات عجیب داوران در هفته های اخیر صحبت کند؟ جرات این را دارد تا با دعوت از قربان زاده و مدیرعامل پرسپولیس به بدهی 200 میلیاردی پرسپولیس ورود کند؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید