کد خبر:38226
پ

افشاگری مهدی طارمی از دلالی در تیم ملی

مهدی طارمی سردمدار مخالف با استمرار حضور اسکوچیچ با حضور مقابل عادل فردوسی پور در برنامه فوتبال 360، در مورد حواشی اخیر پیرامون تیم ملی پاسخ داد. مهمترین بخش از صحبتهای طارمی مربوط به قسمتی است که او به حذف ناگهانی بازیکنان استقلال از تیم ملی اشاره کرد.   افشاگری مهدی طارمی از دلالی در […]

مهدی طارمی سردمدار مخالف با استمرار حضور اسکوچیچ با حضور مقابل عادل فردوسی پور در برنامه فوتبال 360، در مورد حواشی اخیر پیرامون تیم ملی پاسخ داد. مهمترین بخش از صحبتهای طارمی مربوط به قسمتی است که او به حذف ناگهانی بازیکنان استقلال از تیم ملی اشاره کرد.

 

افشاگری مهدی طارمی از دلالی در تیم ملی

اهم صحبتهای طارمی:

*تدارک تیم ملی برای جام جهانی اصلا مناسب نیست.

  • مطمئنم اسکوچیچ آن حرف را در مصاحبه با رسانه کرواسی زده بود
  • من هرگز برای پول بازی نکرده و نمی کنم و حرفم را رک و راست می زنم. نمیتوانم به مردم دروغ بگویم.
  • اسکوچیچ ارزش پیراهن تیم ملی را پائین آورده چرا که در همین مدت کوتاه نزدیک به 50 بازیکن مختلف به تیم ملی دعوت شدند!
  • اسکوچیچ باید می دانست تبعات خط زدن بازیکنان استقلال از تیم ملی(به دستور باند مافیایی قرمز) چه خواهد بود و یا نباید آنها را دعوت می کرد و یا اگر دعوت کرد باید پای حرفش می ایستاد.
  • خیلی مضحک است که با آمریکا همگروه باشیم و بخواهیم با کانادا که به نوعی یکی از ایالات آمریکا محسوب می شود، بازی تدارکاتی برگزار کنیم؛ معلوم بود این اردو و بازی تدارکاتی لغو خواهد شد.
  • ما فقط بازیکنان خوب و با استعدادی داریم(اشاره طارمی به عدم تاثرگذاری اسکوچیچ در نتایج تیم ملی در صعود به جام جهانی)
  • در فدراسیون قبل، اعداد 7، 9، 11 و عدد دقیقه گلزنی، نقش ویژه ای در پاداش ها داشتند(اشاره طارمی به وجود جادوگر در فدراسیون)
  • با این شرایط تیم ملی، همین الان تیم چهارم گروه خود هستیم.
  • سطح فنی کادر تیم ملی برای جام جهانی مناسب نیست.

چرا مربیان کروات در فوتبال ایران دلال می شوند؟

 

طارمی با این مصاحبه شجاعانه بار دیگر نشان داد در سمت حق قرار دارد و مثل دفعه قبل که از افشای کلک ها و دروغ های مدیریت وقت پرسپولیس در پرونده ریزه اسپور(دروغ هماهنگ و دستکاری در تاریخ قرارداد) ابایی نداشت اینبار نیز شجاعانه برخی حقایق در مورد تیم ملی را با مردم مطرح کرد.

 

پی نوشت: در مقطعی اسکوچیچ به یکباره حدود 6-7 بازیکن استقلال را به تیم ملی دعوت کرد و پس از آن اردو دیگر خبری از هیچ یک از آن بازیکنان در اردوهای تیم ملی نشد. در ماههای اخیر نیز نیمکت نشین کردن سیاوش یزدانی و عدم دعوت از او به تیم ملی بحث برانگیز شده بود.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • کوروش 17 جولای 2022 / 8:56 ق.ظ

    تک تک این جمله ها نشاندهنده تخلف و جرم برزگ در اداره یک تیم ملی بوده و اگر در یک کشور دیگری ( مثلا ایتالیا یا آلمان ) اتفاق می افتاد تمام ارکان فدراسیون از رئیسش تا آبدارچی ، توسط دادگاه آن کشور ، مجازات و جریمه و زندانی میشدند در حالیکه در اینجا دو ماهه استخاره میکنن که عامل اصلی این برنامه ها که همان دلالوویچ و سرپرست و کمکهای لنگیش میباشند و اخراج کنن یا اینکه جایزه بدن بهشون ، آقای حماسه ویلموتسم که تشریف آوردن و تا زمانی که این فاسدان در این فوتبال هستند نه پیشرفت میکنیم نه شرایط درست میشه .

    • لنگپلیسه کیسه کش هشت تایی بوسیله سرورش تاج فوتبال ایران 17 جولای 2022 / 11:13 ق.ظ

      فساد در جای جای این کشور رخنه کرده و البته در حال حاضر این فساد در فوتبال و ارکان آن بیشتر رخ نموده است بویژه وقتی که پای عناصر دولت کثیف سگ بنفش و تیم مزخرف مورد علاقشون پیگوزی در میان باشد .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید