کد خبر:15517
پ

افشاگری مشاور شبکه ورزش علیه عادل فردوسی پور و ماجرای گزارش جنجالی

کوروش کوه کمره ای مشاور مدیر شبکه ورزش با انتشار رشته توئیت هایی، دست به افشاگری علیه عادل فردوسی پور و نمایشی زد که با AFC به راه انداختند تا با احساسات مردم بازی کنند. او نیز مثل علی فروغی مدیر شبکه 3 مدعی شد، این نمایشی که فردوسی پور به راه انداخته ساختگی است […]

کوروش کوه کمره ای مشاور مدیر شبکه ورزش با انتشار رشته توئیت هایی، دست به افشاگری علیه عادل فردوسی پور و نمایشی زد که با AFC به راه انداختند تا با احساسات مردم بازی کنند. او نیز مثل علی فروغی مدیر شبکه 3 مدعی شد، این نمایشی که فردوسی پور به راه انداخته ساختگی است و بارها هم از سمت شبکه ورزش و هم از شبکه 3 پیشنهاد گزارشگری فوتبال به عادل فردوسی پور شده و خود او بوده که این پیشنهاد را نپذیرفته است و نمایش او در ابتدای گزارش بازی پرسپولیس و اولسان ساختگی بوده است.

 

افشاگری مشاور شبکه ورزش علیه عادل فردوسی پور

افشاگری مشاور شبکه ورزش علیه عادل فردوسی پور

گفتنیست استقبال مخاطبین از گزارش عادل فردوسی پور در پیج رسمی AFC بسیار کمتر از انتظار بود و افراد تنها برای شنیدن چند ثانیه ای صدای فردوسی پور در این بازی به لایو فینال لیگ قهرمانان آسیا در صفحه فارسی AFC مراجعه کردند و کمتر از 200 هزار نفر، از ابتدا تا انتهای بازی با فردوسی پور در گزارش بازی همراه بودند که این عدد در مقایسه با مخاطبین میلیونی شبکه 3 تقریباً 0 به نظر می رسد.

کلیدواژه : عادل فردوسی پور

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید