کد خبر:31768
پ

افشاگری فائزه هاشمی از لغو حضور تماشاگران در بازی ایران و کره جنوبی

فائزه هاشمی، نماینده سابق مجلس ایران و از چهره‌های منتقد نظام، در گفتگو با وبسایت خبری-تحلیلی انصاف نیوز به بدون تماشاگر برگزار شدن مسابقه فوتبال ایران و کره جنوبی واکنش نشان داده و گفته است: «امیدوارم فیفا گول نخورد و قضیه را دنبال کند، این‌یک کلک است. امیدوارم دختران هم کوتاه نیایند، مثل همیشه به […]

فائزه هاشمی، نماینده سابق مجلس ایران و از چهره‌های منتقد نظام، در گفتگو با وبسایت خبری-تحلیلی انصاف نیوز به بدون تماشاگر برگزار شدن مسابقه فوتبال ایران و کره جنوبی واکنش نشان داده و گفته است: «امیدوارم فیفا گول نخورد و قضیه را دنبال کند، این‌یک کلک است. امیدوارم دختران هم کوتاه نیایند، مثل همیشه به پشت در استادیوم‌ها بروند و الان که به‌جایی رسیدند، حق خود را از دست ندهند. چون حق گرفتنی است و هر وقت آن رها کنید از دست می‌رود.»

 

افشاگری فائزه هاشمی از لغو حضور تماشاگران در بازی ایران و کره جنوبی

اشاره خانم هاشمی به لغو ناگهانی حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی تهران است که قرار بود فردا، سه شنبه ۲۰ مهر، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به تماشای مسابقه ایران و کره‌جنوبی بروند.

در حالی که رئیس فدراسیون فوتبال ایران حدود یک ماه پیش از حضور تماشاگران در این مسابقه خبر داده بود. در چند روز اخیر و پس از انتشار چند خبر ضد و نقیض بالاخره معلوم شد که این مسابقه که در قالب مسابقات مقدماتی جام جهانی قطر برگزار می‌شود، در ورزشگاه خالی آزادی برگزار خواهد شد.

 

قسمت عجیب این ماجرا این است که وزیر ورزش در کمال وقاحت چشم در چشم مردم رو به دوربین اعلام کرد، لغو حضور تماشاگران به واسطه ابلاغیه AFC بوده اما کامرانی فر در مصاحبه ای جداگانه مدعی شد، لغو حضور تماشاگران هیچ ارتباطی به نهادهای خارجی نداشته و تصمیمی کاملاً داخلی بوده است که با کنار هم قرار دادن این صحبتها می توان تشخیص داد که علت این اتفاق جدای از نبود ساز و کار برای تشخی افراد واکسن زده، جلوگیری از حضور بانوان در این بازی حساس نیز بوده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید