کد خبر:33779
پ

افشاگری علی کریمی از دلالی در زمان انصاری فرد و گل محمدی در جذب اوساگونا

برنامه 11 با حضور شخصیت هایی همچون آندو تیموریان، علی کریمی، مجتبی جباری و خداداد عزیزی و البته اشپیتیم آرفی رفته رفته جایگاه خود در بین مخاطبین را پیدا کرده است. در برنامه این هفته 11 صحبتهای جالبی بین این بازیکنان مطرح شد که جالب ترین و البته جنجالی ترین بخش از این صحبتها به […]

برنامه 11 با حضور شخصیت هایی همچون آندو تیموریان، علی کریمی، مجتبی جباری و خداداد عزیزی و البته اشپیتیم آرفی رفته رفته جایگاه خود در بین مخاطبین را پیدا کرده است. در برنامه این هفته 11 صحبتهای جالبی بین این بازیکنان مطرح شد که جالب ترین و البته جنجالی ترین بخش از این صحبتها به اشاره های مستقیم و غیرمستقیم علی کریمی به دلالی در تیم پرسپولیس در زمان مدیریت محمدحسن انصاری فرد بود.

 

افشاگری علی کریمی از دلالی در زمان انصاری فرد و گل محمدی در جذب اوساگونا

افشاگری علی کریمی از دلالی در زمان انصاری فرد و گل محمدی در جذب اوساگونا

در این برنامه که حول قرارداد تیم های ایرانی با بازیکنان خارجی صحبت می شد، علی کریمی بازیکن سابق پرسپولیس ابتدا به موضوع دلالی در زمان عباس انصاری فرد اشاره کرد که باشگاه پرسپولیس به درخواست قرارداد 500 میلیون تومانی او جواب رد داده اما در همان مقطع با اشپیتیم آرفی قراردادی به ارزش 600 هزار دلار منعقد کرده است!

کریمی در بخش دیگری از صحبتهایش به دوران مدیریت محمدحسن انصاری فرد اشاره کرد که با بازیکنان بی کیفیتی همچون اوساگونا و استوکس قراردادهای سنگین و غیرقابل باوری بسته شده است. اوساگونا که توانست در نهایت برای یک نیم فصل حضور نصف و نیمه در پرسپولیس مبلغی بیش از 1 میلیو و نیم از پرسپولیس تیغ بزند، حاضر بود با ماهی 4000 هزار دلار برای 4 ماه برای تیم سپیدرود رشت که در آن زمان هدایتش را علی کریمی بر عهده داشت، توپ بزند. کریمی ضمن اشاره به این موضوع عجیب به نوعی سرمربی پرسپولیس یعنی یحیی گل محمدی را نیز مورد هدف قرار داد که چطور با بازیکنی که حاضر بوده با مجموع قرارداد 16 هزار دلاری برای یک نیم فصل، قرارداد امضا کند، به یکباره عدد قرارداد اینقدر افزایش پیدا کرده است؟

او در پایان به موضوع قرارداد 3 ساله عجیب پرسپولیس با رادوشویچ که در زمان مدیریت انصاری فرد تمدید شد، اشاره کرد که امروز رادوشویچ نیمکت نشین در موضع شکایت از پرسپولیس و دریافت کل رقم قراردادش قرار گرفته است.

هر چه که هست ابهامات زیادی در خصوص دوران مدیریت انصاری فرد در پرسپولیس وجود دارد که مهدی رسول پناه با افشاگری که علیه انصاری فرد و یحیی گل محمدی در خصوص نقش داشتن در برخی از این قراردادها انجام داد، تا حدی به پشت پرده چند سال اخیر در پرسپولیس اشاره کرد اما بنا به دلایل مشخص، از ادامه افشاگری های او جلوگیری به عمل آمد.

 

پی نوشت: گفتنیست نوروزی دستیار سابق گل محمدی در پدیده نیز با کدهایی به دلالی در جذب بازیکنان اشاره کرده بود و مدعی شده بود، در این سیستم دلالی ابتدا بازیکن مورد نظر به تیم خارجی می رود و پس از اینکه قراردادش بالا رفت، به تیم مقصد(پرسپولیس) باز می گردد. او به موضوع جذب رضا اسدی، مهدی مهدی خانی، مهدی ترابی و … به عنوان نمونه هایی از این مدل دلالی اشاره کرده بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید