کد خبر:13381
پ

افشاگری شاهین طاهرخانی از دلیل واقعی عدم امضای قرارداد با پرسپولیس

مدافع فصل گذشته تیم فوتبال استقلال سکوت خود را پیرامون حضور در باشگاه پرسپولیس و عدم امضای قرارداد با این باشگاه شکست.   افشاگری شاهین طاهرخانی از دلیل واقعی عدم امضای قرارداد با پرسپولیس طاهرخانی در خصوص دیدار روز گذشته مقابل شهرخودرو و برتری تیمش در این دیدار اظهار داشت: این بازی شرایط خاصی داشت […]

مدافع فصل گذشته تیم فوتبال استقلال سکوت خود را پیرامون حضور در باشگاه پرسپولیس و عدم امضای قرارداد با این باشگاه شکست.

 

افشاگری شاهین طاهرخانی از دلیل واقعی عدم امضای قرارداد با پرسپولیس

افشاگری شاهین طاهرخانی از دلیل واقعی عدم امضای قرارداد با پرسپولیس

طاهرخانی در خصوص دیدار روز گذشته مقابل شهرخودرو و برتری تیمش در این دیدار اظهار داشت: این بازی شرایط خاصی داشت و در 2 روز برگزار شد ولی خیلی خوشحالم که بازی را بدون اینکه گلی دریافت کنیم با پیروزی به پایان رساندیم.

وی افزود: تمام تلاش ما این است که در تمام بازی ها با همین تفکر بازی با پیکان که منجر به کسب نتیجه خوبی شد وارد زمین شویم.

مدافع جدید تیم فوتبال پیکان در پاسخ به این سوال که چرا کار انتقال او به این تیم به روز آخر نقل و انتقالات کشید گفت:دلیل این همه تاخیر در انتخاب تیم، یک پیشنهاد از خارج از کشور بود که در آخرین روز نقل و انتقالات یعنی چهارشنبه گذشته و با توجه به مشکل ویزا تصمیم گرفتم ریسک نکنم و در نهایت به پیکان ملحق شوم.

وی افزود: عصر روز چهارشنبه 3 گزینه برای عقد قرارداد داشتم اما به باشگاه پیکان رفتم و تمام کارهای امضای قرارداد را انجام دادم. در حین جلسه با مدیران پیکان چند نفر با من تماس گرفتند و خواستند که به باشگاه پرسپولیس بروم، آنها به من گفتند همه چیز مهیای عقد قرارداد است و فقط کافی است به باشگاه پرسپولیس بروم و قرارداد را امضا کنم.

طاهرخانی تاکید کرد: قبل از خارج شدن از باشگاه پیکان به مقصد باشگاه پرسپولیس به آقایان رحیم پور و تارتار هم گفتم من به باشگاه پرسپولیس می روم اما به احتمال خیلی زیاد بر می گردم و اینجا قرارداد می بندم. می خواهم به باشگاه پرسپولیس بروم تا به مدیران استقلال خیلی چیزها را ثابت کنم، مدیرانی که من را از باشگاهی جدا کردند که 3 سال در آن تلاش کردم و برای رسیدن به ترکیب اصلی اش با دل و جان بازی کردم اما متاسفانه آنها نامه عدم نیاز من را زدند و در نهایت نامه تعیین تکلیف، مربی تیم و عدم نیاز را مطرح کردند!

طاهرخانی ادامه داد: وقتی به باشگاه پرسپولیس رفتم هیچکس همراهم نبود، وارد باشگاه شدم و قرارداد مدنظرشان را جلویم گذاشتند، وقتی قرارداد را خواندم متوجه شدم این پیشنهاد هیچ فرقی با پیشنهاد اولیه ای که داده بودند نکرده، فقط برایم سوال بود چرا این همه با من تماس گرفته بودند.به همین دلیل بلافاصله طبق همان قولی که به مسئولان پیکان دادم بلافاصله به این باشگاه برگشتم و قرارداد بستم.

وی تصریح کرد: نمی خواستم حرفی بزنم ولی وقتی دیدم در چند روز گذشته مدیران این باشگاه و عده ای در فضای مجازی برای خود بریدند، دوختند و تاختند، تصمیم گرفتم حقایق را بگویم. در حال حاضر هم بازیکن پیکان هستم و تمام تلاشم موفقیت این تیم است اما برای روشن شدن افکار کسانی که حرف آقایان را باور کردند می گویم به عنوان بازیکن حرفه ای هیچ خواسته غیر معقولی در آن جلسه نداشتم و اینکه موضوع که عنوان شده من شرط و شروط گذاشته ام تا حتما باید بازی کنم یا مسائل دیگری را مطرح کردم، اصلا صحت ندارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید