کد خبر:17830
پ

افشاگری جنجالی مهدی هاشمی نسب علیه پرسپولیس: همه چیز با نظر تیم خاص برنامه ریزی می شود

 مربی تيم فوتبال فولاد كه يكي از بازيكنان منتقل شده از پرسپوليس به استقلال بود، گفت: لقب تيم خاص برازنده پرسپوليس است چرا كه همه اتفاقات بايد به سود اين تيم رقم بخورد!  مهدي هاشمي نسب پس از شكست دو بر يك فولاد خوزستان مقابل پرسپوليس در هفته يازدهم ليگ برتر فوتبال گفت: به تهران […]

 مربی تيم فوتبال فولاد كه يكي از بازيكنان منتقل شده از پرسپوليس به استقلال بود، گفت: لقب تيم خاص برازنده پرسپوليس است چرا كه همه اتفاقات بايد به سود اين تيم رقم بخورد!

 مهدي هاشمي نسب پس از شكست دو بر يك فولاد خوزستان مقابل پرسپوليس در هفته يازدهم ليگ برتر فوتبال گفت: به تهران آمده بوديم تا بازي را ببريم و براي آن هم برنامه داشتيم چون به توانايي تيم‌مان ايمان داشتيم.
مربي تيم فوتبال فولاد خوزستان افزود: همه چيز را در شرايط عادي سنجيده بوديم. بازي را مقابل پرسپوليس بد شروع كرديم و گل خورديم. در روند بازي گل تساوي را زديم. پس از آن هم دو سه موقعيت داشتيم اما نتوانستيم آنها را تبديل به گل كنيم.
وي درباره درگيري‌هايي كه در جريان مسابقه روي نيمكت دو تيم رقم خورد تصريح كرد: متاسفانه اتفاقاتي مي‌افتد كه عجيب است. هميشه به خودم اجازه نمي‌دهم صحبت كنم چون در حيطه من نيست و مي گويم بگذاريم كارشناسان داوري صحبت كنند. در اين فصل، چهار بار داوري براي ما توسط آقاي زاهدي فر صورت گرفته است كه در بازي با استقلال پنالتي را به اشتباه تشخيص ندادند. بازي با نساجي براي ما پنالتي نگرفتند. در اين بازي هم يكسري سوت‌هايي زده مي‌شود كه نمي دانم چه بگويم.
هاشمي نسب ادامه داد: متاسفانه سوت‌هايي زده مي‌شود كه اصلاً نديده‌ام. روي گل دوم پرسپوليس اصلاً خطايي نبود كه خطا گرفتند و همان توپ هم گل شد.
مربي فولاد درباره برنامه بازي‌ها تاكيد كرد: پرسپوليس در فينال آسيا بوده است به‌جاي اينكه پنج روز در ميان بازي كند ما داريم در اين زمان‌ها بازي مي‌كنيم. تمام برنامه ريزي ها طوري شده كه بببنيم تيم پرسپوليس چه زماني راحت است بازي كند. داور به مربي حريف مي‌گويد لباس فولاد، مشكي است اما آنها نمي‌پوشند. برازنده پرسپوليس است كه مي‌گويند تيم خاص. فيلمبرداري صدا و سيما به داور چهارم مي‌گويد پنالتي فولاد درست نبود. واقعاً چه بايد گفت؟
وي تاكيد كرد: من ۲۰ سال است با اين مشكلات دست و پنجه نرم مي‌كنم. تمام زندگي ما شده است جنگ و جدل با هواداران تيم خاص. نسل عوض شده و چيزي نمي‌دانند. نصف عمرمان گذشته است و باز هم ادامه دهند.
هاشمي نسب ادامه داد: مي آيند قبل از بازي درباره نيمكت فولاد صحبت مي‌كنند. همين تيم پرسپوليس در بازي با ذوب آهن، استقلال تهران و امروز هم با ما نيمكت آرامي ندارد. با تمام احترامي كه به كريم باقري رفيق ۳۵ ساله‌ام قائلم آنها خيلي مظلوم نمايي مي‌كنند كه نيمكت ما آرام است.
مربي فولاد گفت: من كه مهدي هاشمي نسب هستم آدم بد فوتبال شده اما شما خودتان را مظلوم نشان ندهيد.
هاشمي نسب تصريح كرد: من هم يك روزي خاص بودم و اين چيزها را در فوتبال ديدم. شما همبازي خود من هستيد اما نمي دانم چه كساني مي آيند و به مربي ما فحاشي مي‌كنند. من هم خاص بودم؛ قبل از دربي كه يك اخطاره بودم و خطا مي‌كردم. بايد اخراج مي‌شدم اما داور مي‌آمد مي‌گفت آقاي هاشمي نسب بازي بعدي دربي داريد. بله من هم يك روز خاص بودم و هوايم را داشتند.
مربي فولاد صحبت‌هاي تند خود را ادامه داد و تاكيد كرد: مردم آدم‌ها را خيلي خوب مي‌شناسند و مظلوم نمايي نكنيد. همه چيزمان به همديگر مي‌آيد. تو را به قرآن سياه نمايي نكنيد و مظلوم نمايي نداشته باشيد. ان‌شاالله آنها در ادامه راه موفق باشند. واقعاً تيم خاص برازنده آنهاست.
هاشمي نسب يادآور شد: بازيكن آنها بعد از ضربه پنالتي دو بار بايد كارت قرمز مي‌گرفت اما چون فولاد هستيم مثل بقيه تيم‌ها رفتار مي‌شود. ما خاص نيستيم و اميدوارم پرسپوليس قهرمان آسيا شود.

دیدگاه کاربران 15 دیدگاه
  • م 27 آگوست 2022 / 3:11 ق.ظ

    آقای هاشمی نسب پیشنهاد می کنم در عربستان برای خودت قبر بخر چون اینجا دفن بشی از قبرت بیرون میارند

  • ایران 19 ژانویه 2021 / 9:08 ب.ظ

    آقای هاشمی نسب شما که معلوم الحال هستید از شما انتظار منطق و فهم و شعور نداریم فقط الاستقلال السعودیه تیم حکومتی و سوگلی هست والسلام

  • ناشناس 19 ژانویه 2021 / 9:22 ق.ظ

    البته استقلال هم ۳ تا از بهترینهاشو از دست داد .کریمی چشمی و هم اکنون میلیچ.یکی از پرسپولیس مظلوم کمتر

  • محمود 19 ژانویه 2021 / 8:32 ق.ظ

    کسانی که میگن استقلال ۱۰۰ تا بازیکن رو نیمکت داره لنگ نداره. پرسپولیس ۴ تا فروخت ۷ تا خرید و اونم اولین خریدهای بازار. جنس های درجه یک. اینکه بد در اومد یا غیره مقصر خودشه. پرسپولیس ؛ یحیی را از شهرخودرو مدعی قهرمانی وسط فصل با دستور از بالا آورد اما استقلال با دستور از بالا استرا را پراند جاش فکری و مجیدی که سر نخواستنشون دعوا بود آورد.در ضمن این اولین فصلی در ۵ فصل اخیر است استقلال ترکیبش حفظ شد .یک طارق همام نیم فصل بود پولشو ندادن رفت اما بشار رسن ۴ سال از زیر سنگ پول میاوردن براش

  • مسعود 19 ژانویه 2021 / 1:24 ق.ظ

    کیسه کش هفته گذشته به کمک داور از تکرار شیش تای تاریخی قسر دررفتید امروز هم که سوراختور رفته بود ددر !!داور بازی پرسپولیس فولاد هم که دستورات لازم رو گرفته بود منتها حریف قدرت و صلابت ارتش سرخ نشد !!!کیسه کشای وقیح خیالتون راحت گلات قهرمانی تو راهه شما هم آب رو بریزید همونجایی که میسوزه !!!مهدی بی اصل و نسب خوب گفت تیمی که تو سه دوبار بره فینال آسیا و پوکر قهرمانی لیگ برتر و توی چهار سال ۹ تا جام آورده باشه واقعا تیم خاص هست خیلی هم خاصه شما هم از بخل و حسودی بترکید !!!❤❤❤❤❤❤×❤❤❤❤

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید