کد خبر:30386
پ

افشاگری جنجالی معاون استقلال از پرداخت زیرمیزی دلار به بازیکنان یک تیم!

معاون اجرایی باشگاه استقلال مدعی شد ما بازیکنان خوبی داریم که همگی با کیفیت هستند، ولی تلاش می‌کنیم نفراتی که فرهاد مجیدی خواسته را هم جذب کنیم. به گزارش روزنو، فریاد شیران در مورد تمدید قرارداد با بازیکنان فعلی استقلال گفت: در حال مذاکره هستیم. خودتان می‌دانید اکثر بازیکنان خارج از تهران هستند و ما […]

معاون اجرایی باشگاه استقلال مدعی شد ما بازیکنان خوبی داریم که همگی با کیفیت هستند، ولی تلاش می‌کنیم نفراتی که فرهاد مجیدی خواسته را هم جذب کنیم.

به گزارش روزنو، فریاد شیران در مورد تمدید قرارداد با بازیکنان فعلی استقلال گفت: در حال مذاکره هستیم. خودتان می‌دانید اکثر بازیکنان خارج از تهران هستند و ما با مدیر برنامه‌های آن‌ها مذاکره کرده ایم. در تلاش هستیم تا بتوانیم شاکله تیم را حفظ کنیم.

او در مورد خرید بازیکنان جدید هم گفت: حتما می‌دانید ما بازیکنان خوبی داریم که همگی با کیفیت هستند، ولی تلاش می‌کنیم نفراتی که فرهاد مجیدی خواسته را جذب کنیم و با تیم قوی وارد مسابقات شویم.

معاون استقلال در پاسخ به این سوال که آیا این باشگاه با بازیکنی به توافق رسیده است یا نه هم گفت: مذاکرات در حال انجام است و به زودی توافقات عملی می‌شود.

فریاد شیران در پایان گفت: به دستور وزارت محترم اطلاعات، وزارت ورزش و سازمان بازرسی باشگاه‌ها حق بستن قرارداد‌های نجومی ندارد. با این حال بسیاری از باشگاه‌ها به بازیکنان پول زیر میزی در قالب دلار می‌دهند تا به این شکل قانون را دور بزنند. من از نهاد‌های نظارتی می‌خواهم که به این مساله ورود کنند تا حق باشگاهی ضایع نشود.

کلیدواژه : استقلال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید