کد خبر:13034
پ

افشاگری جنجالی قوه قضائیه در خصوص رقم قرارداد ستاره مدنظر استقلال

یک توئیت از سمت سردبیر ورزشی خبرگزاری قوه قضاییه توجهات را به سمت نقل و انتقالات باشگاه تراکتور جلب نمود چرا که در این توئیت رقم پرداختی به سعدی واسعی که مدتی مدنظر باشگاه استقلال بود لو رفت. افشاگری جنجالی قوه قضائیه در خصوص رقم قرارداد سعید واسعی با تراکتور پس از استعفای ناگهانی محمد […]

یک توئیت از سمت سردبیر ورزشی خبرگزاری قوه قضاییه توجهات را به سمت نقل و انتقالات باشگاه تراکتور جلب نمود چرا که در این توئیت رقم پرداختی به سعدی واسعی که مدتی مدنظر باشگاه استقلال بود لو رفت.

افشاگری جنجالی قوه قضائیه در خصوص رقم قرارداد سعید واسعی با تراکتور

پس از استعفای ناگهانی محمد علیپور از سمت مدیرعاملی باشگاه تراکتور، شایعات زیادی مبنی بر اختلاف نظر او با هیات مدیره را شاهد بودیم. در حالی که هنوز مشخص نیست پشت پرده این شایعات چه چیزی نهفته است، یک توئیت از سمت سردبیر ورزشی خبرگزاری قوه قضاییه توجهات را به سمت نقل و انتقالات باشگاه تراکتور جلب نمود.

علیپور با انتشار توئیتی که تصویر آن را مشاهده می کنید به مبلغ قراردادهای قابل توجه خریدهای جدید تراکتور اشاره کرده و با استفاده از هشتگ دلالی، مدعی شد که باشگاه تراکتور بازیکنان یاد شده را با مبالغ قابل توجهی که وی اعلام کرده، به خدمت گرفته است.
افشاگری جنجالی قوه قضائیه در خصوص رقم قرارداد سعید واسعی با تراکتور

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید