کد خبر:26932
پ

افشاگری جنجالی فریادشیران از پشت پرده های استقلال: اگر دروغ گفتم اعدامم کنید!

در حالی که موضوع ماندن یا رفتن فریادشیران، رئیس سابق آکادمی استقلال به محل مناقشه بین اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال تبدیل شده، او در دفاع از خود حبتهای جنجالی و مهمی در مورد پشت پرده های آکادمی استقلال بیان کرد.   افشاگری جنجالی فریادشیران از پشت پرده های استقلال: اگر دروغ گفتم […]

در حالی که موضوع ماندن یا رفتن فریادشیران، رئیس سابق آکادمی استقلال به محل مناقشه بین اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال تبدیل شده، او در دفاع از خود حبتهای جنجالی و مهمی در مورد پشت پرده های آکادمی استقلال بیان کرد.

 

افشاگری جنجالی فریادشیران از پشت پرده های استقلال: اگر دروغ گفتم اعدامم کنید!

یکی از بندهای نامه هیئت مدیره باشگاه استقلال برای وزیر ورزش به ماجرای موارد مبهم مالی این باشگاه باز می‌گشت. آنها مدعی شده بودند یکی از پیشکسوتان استقلال به هیئت مدیره مراجعه کرده و گفته است نقل و انتقال ۱۲۰ میلیون تومانی صورت گرفت تا نام یک بازیکن در فهرست نفرات تیم امید استقلال ثبت شود. ادعایی که ناخودآگاه پای ناصر فریادشیران رئیس آکادمی باشگاه استقلال را نیز به میان می‌آورد روی همین اصل با فریادشیران تماس گرفتیم و ضمن مطرح کردن ادعای هیئت مدیره، فرصت پاسخگویی به او دادیم. مهمترین بخش‌های صحبت فریادشیران به شرح زیر است:

 

مشکلات اخلاقی

به قول معروف، کسی با قطار ایستاده کاری ندارد و همه به سمت قطار در حال حرکت سنگ‌پرانی می‌کنند. به خاطر حفظ حرمت‌ها و خدشه‌دار نشدن روح  ورزش ترجیح می‌دهم پرونده مشکلات اخلاقی که طی سالیان گذشته و پیش از حضور من در آکادمی باشگاه استقلال رخ داده است را در رسانه‌ها بازگشایی نکنم اما خود آقایان می‌دانند چه اتفاقات تلخی در این آکادمی به وقوع پیوست. همه حملات به ما به خاطر نتایج خوبی است که گرفته‌ایم. تیم امید و نوجوانان استقلال قهرمان تهران شده و نونهالان نیز در صورت اثبات تخلف یکی از تیم‌های رقیب، قهرمان پایتخت خواهد شد. این نتایج در عرصه پایه استقلال حداقل طی ۴۰ سال گذشته بی‌سابقه بوده است و دقیقاً به همین خاطر مورد حمله افراد قرار می‌گیریم.

کارت‌خوان

سند و مدرک این حرف‌هایی که در خبر ورزشی می‌گویم، موجود است. مدیران قبلی کارت‌خوان گذاشته بودند و از خانواده بازیکنان پول می‌گرفتند! به همین راحتی و با همین صراحت؛ ظاهراً آقایان فراموش کرده‌اند مهر باشگاه استقلال را چه کسی جعل کرد؟ همان آقایی که ۵ سال محروم شد ولی همچنان مدعی است. من با اینکه هواداران یک باشگاه به تیم مورد علاقه خود کمک مالی کنند اصلاً مشکلی ندارم. همین حالا پرسپولیس شماره حساب اعلام کرده ولی شکل کمک باید کاملاً شفاف و قانونی باشد. بلافاصله پس از اینکه در آکادمی سمت گرفتم، منافع بعضی از آقایان را قطع کرده و تعدادی افراد ناسالم را کنار گذاشتم. اتفاقاً همین افراد این روزها مشغول سم‌پاشی هستند و اگر شرایط ادامه پیدا کند، قطعاً اسامی کامل آنها را همراه با مدارک تخلفاتشان به رسانه‌ها می‌دهم.

 

هیئت مدیره سند نشان دهد، اعدامم کنید!

برای اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال احترام قائل هستم ولی معتقدم این افراد قبل از اینکه چنین نامه‌ای برای وزیر ورزش نوشته و ماجرای ۱۲۰ میلیونی را مطرح می‌کردند، باید خود من را صدا می‌زدند تا به ادعای مطرح شده جواب بدهم. حرف‌ها و اسنادم را می‌دیدند بعد از آن همه چیز را به رسانه‌ها می‌کشاندند. هیئت مدیره استقلال محترم است ولی همین جا در خبر ورزشی صراحتاً می‌گویم هر کسی حتی اعضای هیئت مدیره باشگاه اگر سندی از رشوه گرفتن ناصر فریادشیران دارند، در روزنامه‌ها و سایت‌ها منتشر کنند. اگر روزی هم توانستند ثابت کنند من از کسی رشوه گرفته‌ام، اعدامم کنند.

 

اطلاعات غلط

به هیئت مدیره باشگاه ما اطلاعات غلط دادند و متأسفانه آنها هم بدون این که حرف‌های من را بشنوند، مسئله را رسانه ای کردند. همین الان عکسی از یک بازیکن ۱۷ ساله استقلال همراه با یک پیشکسوت و یکی از مربیان سابق تیم‌های پایه‌ای این تیم در داخل قهوه‌خانه دارم. حتی آدرس دقیق تر می دهم؛ این قهوه خانه در محله نازی آباد واقع شده است. خب سؤال اینجاست که پیشکسوت و مربی با یک جوان ۱۷ سال چه کار دارند؟ تازه آنهم داخل قهوه‌خانه!

مراغه چیان و کاپیتان باتعصب

سعید مراغه چیان بازیکن بزرگی برای استقلال بود ولی تاریخ فراموش نمی‌کند که این تیم را در بدترین شرایط ممکن تنها گذاشت و به دارایی رفت. حالا همین آقا که در عمرش حتی ۲ خط هم مطلب ننوشته، برای من بیانیه می‌دهد! یا یک آقای دیگر که به دلیل تخلفات انجام داده در باشگاه استقلال با محرومیت چند ساله مواجه شده ولی همچنان دلش می‌خواهد هواداران او را کاپیتان با تعصب صدا کنند. ایشان همان کسی است که از فعالیت‌های فوتبالی محروم شده ولی نمی‌دانم چگونه بدون هیچ محدودیتی تحت عنوان مهمان به شبکه‌های مختلف تلویزیونی می رود؟

محروم کردن مربیان منشوری

حالا که کار به اینجا رسید، مجبورم مسئله مهمی را در خبر ورزشی افشا کنم. واقعیت امر این است که چند سال قبل، من همراه با سیامک رحیم پور، امیری، سردار عزیزالله محمدی و آقای علیپور عضو کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال بودیم. حکم هم داشتیم . مربیان منشوری که در آن مقطع به  “ف. ک”معروف شدند، در دوره ما از فعالیت در لیگ برتر محروم شدند. من خودم به نوعی پلیس آگاهی فوتبال هستم آن وقت اجازه بدهم در مجموعه زیر دستم فساد مالی رخ بدهد؟ البته چند نفر قصد انجام چنین کارهایی را داشتند ولی آنها را از استقلال اخراج کردم

 

 

کلیدواژه : استقلال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید