کد خبر:22377
پ

افشاگری جنجالی شجاع خلیل زاده در مورد رسول پناه

مدافع ملی پوش پرسپولیس در توضیح بوسه‌اش به لوگوی الریان که جنجال بزرگی به پا کرد گفت قبل‌تر نشان پرسپولیس را بوسیده اما بیرونش کرده اند.   افشاگری جنجالی شجاع خلیل زاده در مورد رسول پناه شجاع خلیل زاده گفت: کرونا نگرفتم و دو دوز واکسن را هم دریافت کردم. همسرم هم واکسن زده است.این […]

مدافع ملی پوش پرسپولیس در توضیح بوسه‌اش به لوگوی الریان که جنجال بزرگی به پا کرد گفت قبل‌تر نشان پرسپولیس را بوسیده اما بیرونش کرده اند.

 

افشاگری جنجالی شجاع خلیل زاده در مورد رسول پناه

افشاگری جنجالی شجاع خلیل زاده در مورد رسول پناه

شجاع خلیل زاده گفت: کرونا نگرفتم و دو دوز واکسن را هم دریافت کردم. همسرم هم واکسن زده است.این بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه از وقتی به قطر رفته خوش تیپ تر شده، گفت: اینجا هوایش تمیز است و پوست را شفاف می کند!

خلیل زاده درباره اینکه او را مدافع ارزشمند قطر می نامند، با خنده گفت: همه چیز را مدیون پرسپولیس و هوادارانش هستم شرایط برایم خیلی سخت بود. تمام کارهایم دلی بود و در رفتنم یک درصد مقصر نبودم. اینکه لوگو الریان را بوسیده بودم قرار نبود بیرون بیاید، بعدها گفتند اشتباه شده و پخش شده و دیگر نمی شد کاری اش کرد.  بعدها فکر کردند من این کار را کردم. من لوگوی پرسپولیس را با دلم بوسیدم و همه چیزم را مدیون آنم اما مرا از پرسپولیس بیرون کردند.
او درباره رفتن رسول پناه از پرسپولیس تصریح کرد: امیدوار بودم رسول پناه زودتر برود او به من گفت که میتوانی پول رضایت نامه‌ات را بدهی و بروی! همینطوری به من گفت. اولین بار است این را می گویم. همین الان از پرسپولیس 3 میلیارد طلب دارم. من پایین ترین پول را گرفتم یک کلمه حرف نزدم و حاشیه درست نکردم، من 30 ساله شده بودم و دیگر کجا باید پول درمی آوردم؟ مرا سه روز کاشتند و مدام می گفتند امروز و فردا بیا، 4 روز ماندم و از قطر پیشنهاد داشتم عملا پرسپولیس به من گفت نمی خواهمت، تصمیمم بود در پرسپولیس بمانم اما نخواستند.
خلیل زاده در پایان گفت: از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می کنم امیدوارم امسال پرسپولیس قهرمان شود چون حقش قهرمانی است.

شجاع درباره از دست رفتگان اخیر فوتبال ایران هم گفت : با علی آقای انصاریان زیاد ارتباط نداشتم اما با آقا مهرداد رفت و آمد خانوادگی داشتم و یکی از دوستهای صمیمی ام بود و امیدوارم خدا به خانواده شان صبر بدهد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید