کد خبر:3639
پ

افشاگری جنجالی بیرانوند در مورد شرطبندی در مورد قهرمان نشدن پرسپولیس

علیرضا بیرانوند در بخشی از گفتگویش با روزنامه همشهری درباره پست اینستاگرامی بازیکنان پرسپولیس گفته: ” در باشگاه، طرف در قسمت مالی کار می‌کند و وظیفه‌اش این است که فقط قرارداد‌ها را چک کند و پول بریزد، اما در کمال تعجب می‌آید گیر می‌دهد که چه کسی متمم را در قرارداد گذاشته است. هر کسی […]

علیرضا بیرانوند در بخشی از گفتگویش با روزنامه همشهری درباره پست اینستاگرامی بازیکنان پرسپولیس گفته: ” در باشگاه، طرف در قسمت مالی کار می‌کند و وظیفه‌اش این است که فقط قرارداد‌ها را چک کند و پول بریزد، اما در کمال تعجب می‌آید گیر می‌دهد که چه کسی متمم را در قرارداد گذاشته است. هر کسی این متمم را گذاشته بی‌خود کرده و من باید بگویم چه کسی چقدر پول بگیرد و من این متمم را به شما نمی‌دهم. جالب اینجاست که به معاون حقوقی ما یعنی ایمان‌وردی نامه زده که تمام متمم بازیکنان را خط بزن! معاون مالی باشگاه به بعضی از بازیکنان گفته که متمم قرارداد حق شما نیست و به شما چیزی نمی‌دهیم‌.”

 

افشاگری جنجالی بیرانوند در مورد شرطبندی در مورد قهرمان نشدن پرسپولیس

افشاگری جنجالی بیرانوند در مورد شرطبندی در مورد قهرمان شدن پرسپولیس

این موضوع درباره قرارداد بیرانوند و متمم‌هایش هم صدق می‌کند: در قرارداد من آپشنی آمده که اگر سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را گرفتیم، 10 درصد و اگر قهرمان لیگ و حذفی شدیم برای هر کدام 10‌ درصد پاداش بگیرم. حالا آمده‌اند و به من می‌گویند پس از قهرمانی پاداش آسیا به تو نمی‌رسد. من گفتم که علم غیب نداشتم که قرار است این فصل هم قهرمان شویم.”

بیرانوند مدعی شده در باشگاه پرسپولیس همه از همدیگر بدشان می‌آید و اعضای هیات مدیره از مدیرعامل(احتمالا منظور بیرانوند، رسول‌پناه است) تنفر دارند، در بخش دیگری از صحبتهایش به نکته عجیبی اشاره کرده:” به من و بازیکنان دیگر می‌گویند به شرطی بقیه آپشن‌هایتان را می‌گیرید که در لیگ دوم شوید. حتی به بازیکنان می‌گویند که در استوری اینستاگرام هم حق ندارید تبلیغ کنید.”

 

پی نوشت: بیرانوند با اظهارات خود به نوعی به وجود شرطبندی برای رتبه نهایی پرسپولیس در لیگ برتر اشاره دارد که با توجه به اینکه قهرمان نشدن این تیم سخت به نظر می رسد، در بسیاری از بنگاه های شرطبندی دوم شدن این تیم، جایزه بسیار هنگفتی برای افرادی که این اتفاق را پیش بینی کنند، به همراه دارد و از همین حیث با اشاره به اینکه اگر دوم شوند، متمم قراردادشان را می گیرند، به نوعی به این موضوع پرداخته که په جریانات مافیایی در پس پرده وجود دارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید