کد خبر:36295
پ

افشاگری جدید علیه سرمربی پرسپولیس | یحیی چطور حامد لک را نابود کرد؟

در حالی که هنوز بسیاری از هواداران پرسپولیس علت سکونشینی و اختلاف بین یحیی گل محمدی و حامد لک را نمی دانند، گفته می شود، حامد لک احتمالاً در انتهای فصل از پرسپولیس جدا خواهد شد و این موضوع به اطلاع وی نیز رسیده است.   افشاگری جدید علیه سرمربی پرسپولیس | یحیی چطور حامد […]

در حالی که هنوز بسیاری از هواداران پرسپولیس علت سکونشینی و اختلاف بین یحیی گل محمدی و حامد لک را نمی دانند، گفته می شود، حامد لک احتمالاً در انتهای فصل از پرسپولیس جدا خواهد شد و این موضوع به اطلاع وی نیز رسیده است.

 

افشاگری جدید علیه سرمربی پرسپولیس | یحیی چطور حامد لک را نابود کرد؟

لک که مدتی است از روزهای اوج خود فاصله گرفته مورد انتقاد کادر فنی و هواداران پرسپولیس قرار دارد اما ظاهراً تحرکات مخفیانه کادر فنی پرسپولیس برای جذب علیرضا بیرانوند به گوش حامد لک رسیده و او با آگاهی از این موضوع که جایی در ترکیب پرسپولیس در فصل بعد ندارد و به زودی جایگزینی برای وی معرفی خواهد شد، دوران افت روحی خود را سپری کرد که همین مسئله باعث دریافت گلهای بد توسط او که در نهایت منجر به نیمکت نشینی و سکونشینی او شد.

امروز خبرگزاری ایسنا، با انتشار اسنادی مدعی شد که باشگاه پرسپولیس از نقل و انتقالات نیم فصل دوم به دنبال جذب علیرضا بیرانوند بوده است و در دو نوبت برای جذب وی نامه نگاری کرده است. این مسئله اگرچه در مقاطع مختلف توسط مسئولین پرسپولیس تکذیب شده اما خود بیرانوند در مصاحبه های اخیر خود بازگشتش به پرسپولیس را به نوعی تائید کرده و مدعی شده علی رغم داشتن دو پیشنهاد اروپایی قصد دارد در فصل منتهی به جام جهانی در تیمی بازی کند که فیکس باشد و بازیهایش دیده شود و بی میل برای بازگشت به پرسپولیس نیست.

هر چه که هست شاید امروز هواداران پرسپولیس علت اصلی اختلاف بین گلر اصلی تیمشان با گل محمدی را می دانند و مطمئن هستند که در فصل آینده یا علیرضا حقیقی و یا علیرضا بیرانوند به قفس توری پرسپولیس باز می گردند و لک دیگر جایی در بین نفرات پرسپولیس نخواهد داشت.

 

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید