کد خبر:11789
پ

افشاگری تکان دهنده سعادتمند: به من رشوه می دادند تا سکوت کنم!

احمد سعادتمند مدیرعامل پیشین استقلال در خصوص پشت پرده های حضورش در استقلال صحبت کرد که در این بین او نیز به دستان پشت پرده فوتبال ایران اشاره کرد که مانع از رقم خوردن اتفاقات خوب برای استقلال شد.   افشاگری تکان دهنده سعادتمند: به من رشوه می دادند تا سکوت کنم!   در استقلال […]

احمد سعادتمند مدیرعامل پیشین استقلال در خصوص پشت پرده های حضورش در استقلال صحبت کرد که در این بین او نیز به دستان پشت پرده فوتبال ایران اشاره کرد که مانع از رقم خوردن اتفاقات خوب برای استقلال شد.

 

افشاگری تکان دهنده سعادتمند: به من رشوه می دادند تا سکوت کنم!

 

در استقلال ذوب شدم، ایرادی ندارد و باعث افتخارم است. خودم و خانواده ام اصالتا استقلالی هستیم. هر کسی به هر شکلی می خواهد می تواند تعبیر کند. تمام تلاشم را در این پنج ماه و نیم کردیم و این هم حاصل فعالیت هایم بود که خیلی هایش را دوستان نگذاشتند. به هرحال دنبال مسائل دیگری هستند. به من پیشنهاد حق السکوت شد. به من پیشنهاد رشوه شد. لازم باشد دستگاه های نظارتی را هم می گویم. به من پیشنهاد پست و مقام شد که حرف نزنم و استعفا بدهم ولی این کار را نکردم. من را مقابل هواداران قرار دادند. این را صادقانه می گویم که نگذاشتند اتفاقات خوب برای استقلال بیفتد.

 

پی نوشت: شاید بهتر باشد سعادتمند به جای اینکه به نهادهای نظارتی گزارش افرادی را که تخلف کرده اند و به او پیشنهاد رشوه داده اند بدهد این موارد را به هواداران استقلال بگوید؛ مگر نه این است که او بابت ادعاهایش سند و مدرک دارد؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید