کد خبر:28267
پ

افشاگری آتیلا حجازی علیه حسین هدایتی: زنوزی هزینه های پدرم را داد نه هدایتی!

آتیلا حجازی پس از مدتها پرده از یک معمای بزرگ برداشت و مشخص کرد که این مالک تراکتور بوده که هزینه های درمان ناصر حجازی را پرداخت کرده و نه حسین هدایتی!   افشاگری آتیلا حجازی علیه حسین هدایتی: زنوزی هزینه های پدرم را داد نه هدایتی! 🔹فقط استقلال زیر نظر دولت اداره نمی‌شود که […]

آتیلا حجازی پس از مدتها پرده از یک معمای بزرگ برداشت و مشخص کرد که این مالک تراکتور بوده که هزینه های درمان ناصر حجازی را پرداخت کرده و نه حسین هدایتی!

 

افشاگری آتیلا حجازی علیه حسین هدایتی: زنوزی هزینه های پدرم را داد نه هدایتی!

🔹فقط استقلال زیر نظر دولت اداره نمی‌شود که بگویم اوضاع همین است. چرا دیگر تیم تحت مالکیت دولت مشکل زمین تمرین، درگیری اعضای هیات مدیره، درگیری مدیرعامل و سرمربی و … ندارد.

🔹حجازی در مورد خرید باشگاه استقلال افزود: بله روی حرفم هستم ولی شرط هم داریم. املاک باشگاه استقلال را برگردانند. مال و اموال غیرمنقول استقلال باید مسترد شود که زمین تنیس استقلال در میرداماد مثال یکی از آنهاست.

🔹وی اضافه کرد: درباره بودجه خرید باشگاه استقلال نیز شفاف عرض کنم پول کنار گذاشته شده دزدی نیست.

🔹حجازی در ادامه گفت: یک موضوعی را می خواهم برای اولین و آخرین بار مطرح کنم متاسفانه فضای مجازی حساب و کتاب ندارد و به صورت رسمی باید اعلام کنم آقای حسین هدایتی تحت هیچ شرایطی هزینه‌ای بابت درمان و بیمارستان پدر من هزینه نکرده است.

🔹پدر من هر ۲۱ روز یکبار برای شیمی درمانی در بیمارستان بستری می شد که مدیریت بیمارستان عنوان کرد هزینه مربوطه از منبعی که نمی خواهد نامش مطرح شود پرداخت شده است. با پیگیری متوجه شدیم این هزینه ها را آقای زنوزی مالک آن دوران باشگاه گسترش فولاد تبریز پرداخته و همچنان هم علاقه ندارد این مسله عنوان شود.

کلیدواژه : استقلال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید