کد خبر:38293
پ

افزایش فشار روانی روی کاسیانو پس از تاخیر در پیوستنش به پرسپولیس

به نظر می رسد شرایط در باشگاه پرسپولیس در خصوص جذب کاسیانو خوب پیش نمی رود. بازیکن برزیلی که عملکردی معمولی در لیگ پرتغال از خود بر جای گذاشته به شدت مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار دارد و کارد فنی این تیم به دلایل نامشخص به هیچ عنوان حاضر نیست از جذب این مهاجم دست […]

به نظر می رسد شرایط در باشگاه پرسپولیس در خصوص جذب کاسیانو خوب پیش نمی رود. بازیکن برزیلی که عملکردی معمولی در لیگ پرتغال از خود بر جای گذاشته به شدت مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار دارد و کارد فنی این تیم به دلایل نامشخص به هیچ عنوان حاضر نیست از جذب این مهاجم دست بکشد. اصراری که به نظر می رسد فشار روانی بر روی این بازیکن را افزایش خواهد داد و او به سرنوشت بازیکنانی همچون براندائو و اوساگونا و استوکس دچار خواهد شد.

 

افزایش فشار روانی روی کاسیانو پس از تاخیر در پیوستنش به پرسپولیس

افزایش فشار روانی روی کاسیانو پس از تاخیر در پیوستنش به پرسپولیس

کاسیانو مهاجم با کیفیتی نیست اما بازیکن بی کیفیتی هم نیست و یک بازیکن هم تراز با فوتبال ایران به حساب می آید؛ با این حساب تاخیر و اتفاقات عجیب در پیوستن او به پرسپولیس بدون شک باعث خواهد شد تا این بازیکن نتواند عملکرد خوبی در پرسپولیس داشته باشد چرا که با این هزینه ای که برای او شده و تبلیغاتی که برای ورودش به ایران شده، هواداران پرسپولیس از او انتظار دارند در هر بازی یا گل بزند یا پاس گل برای هم تیمی هایش صادر کند و اگر در چند بازی ابتدایی چنین اتفاقی رخ ندهد، او نیز در مسیر رضا اسدی قرار خواهد گرفت که با سر و صدای زیاد به پرسپولیس پیوست اما نتوانست انتظارات را برآورده کند و در نهایت مازاد شد. این اتفاق برای امین قاسمی نژاد بازیکن سابق استقلال نیز رخ داد و از او به عنوان بمب نقل و انتقالات یاد می شد اما با حضورش در استقلال به واسطه همان فشار روانی بالا و انتظارات زیادی که هواداران از او داشتند، نتوانست در این تیم جا بیفتد و ظاهراً مجبور است استقلال را بدون کارنامه خاصی در گلزنی(فقط 1 گل زد) ترک کند.

در شرایط فعلی علاوه بر انتظارات بالای هواداران از کاسیانو که مسلماً بر روی عملکرد فنی او تاثیر منفی می گذارد، بحث پرداخت مبلغی گزاف به او نیز مطرح است که همین مسئله بر روی دیدگاه هم تیمی های او در پرسپولیس تاثیرگذار است. آنها که این روزها از عدم پرداخت مطالبات خد شاکی و نالان هستند، دوست ندارند پرداخت این بودجه را به بازیکنی خارجی همچون کاسیانو ببینند.

 

کلیدواژه : پرسپولیسکاسیانو

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید