کد خبر:1425
پ

افزایش بی سابقه قیمت خودروی پراید | 90 میلیون می ارزد؟

در حالی که همواره به صورت سنتی نیز ماه مبرک رمضان ماه رکود در خرید و فروش خودو بود، اما امسال در عین کاهش شدید خرید و فروش رشد قیمت ها در بازار ادامه دارد.   افزایش بی سابقه قیمت خودروی پراید | 90 میلیون می ارزد؟ در این راستا پراید ارزان ترین خودروی بازار […]

در حالی که همواره به صورت سنتی نیز ماه مبرک رمضان ماه رکود در خرید و فروش خودو بود، اما امسال در عین کاهش شدید خرید و فروش رشد قیمت ها در بازار ادامه دارد.

 

افزایش بی سابقه قیمت خودروی پراید | 90 میلیون می ارزد؟

افزایش بی سابقه قیمت خودروی پراید | 70 میلیون می ارزد؟

در این راستا پراید ارزان ترین خودروی بازار ایران حالا قیمتی عجیب را تجربه می کند و با رسیدن قیمت به ۶۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، در آستانه ورود به کانال 9۰ میلیون تومان قرار گرفته است . پراید ۱۱۱ حالا افزایش قیمتی برابر با ۱۰ میلیون تومان را درمحدوده کمتر از دو ماه تجربه کرده است.

هرچند فعالان بازار از کاهش شدید خرید و فروش خبر می دهند اما با این حال به نظر می رسد عرضه کنندگان خودرو و آگهی دهندگان مایل به کاهش قیمت پیشنهادی خود نیستند . به این ترتیب فاصله قیمتی پراید ۱۱۱ در بازار با قیمت تحویل کارخانه به ۳۰ میلیون تومان رسیده است که قیمتی بسیار بالاست.

قیمت پراید ۱۳۱ نیز در فایل های اعلامی برابر با ۶۶ میلیون تومان اعلام شده است.

قیمت سمند ال ایکس نیز در فایل های اعلامی برابر با ۱۱۳ میلیون تومان و بهای پژوپارس برابر با ۱۳۸ میلیون تومان اعلام شد. پژو ۲۰۶ تیپ دو نیز با قیمت ۱۳۸ میلیون تومان و دنا تیپ یک ۱۸۵ میلیون تومان قیمت خورده است. ساینا ۸۳ میلیون و کیا سراتو ۴۵۰ میلیون تومان در بازار قیمت دارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید