کد خبر:6484
پ

افزایش احتمال بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال | سعادتمند برکنار می شود؟

پس از اینکه جیانلوکا دی مارتزیو از احتمال کنسل شدن توافق استقلال و استرا به دلیل قوانین منع حضور مربی و بازیکن خارجی در فوتبال ایران گفت، روز گذشته اخباری مبنی بر برکناری احمد سعادتمند از سمت مدیرعاملی استقلال شنیده شد چرا که به نظر می رسد وزارت ورزش اصلا از روند کارها در باشگاه […]

پس از اینکه جیانلوکا دی مارتزیو از احتمال کنسل شدن توافق استقلال و استرا به دلیل قوانین منع حضور مربی و بازیکن خارجی در فوتبال ایران گفت، روز گذشته اخباری مبنی بر برکناری احمد سعادتمند از سمت مدیرعاملی استقلال شنیده شد چرا که به نظر می رسد وزارت ورزش اصلا از روند کارها در باشگاه استقلال رضایت ندارد.

 

افزایش احتمال بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال | سعادتمند برکنار می شود

افزایش احتمال بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال | سعادتمند برکنار می شود

سعادتمند که برای راضی نگه داشتن هواداران و مقامات بالادستی خود به هر نحو ممکن خیلی سریع با ستاره های فعلی استقلال به توافق رسید تا کمی از فشار انتقادات را کاسته باشد، اگر نتواند ماموریت بازگرداندن استراماچونی را با موفقیت به پایان برساند نه در نزد هواداران جایگاهی دارد و نه از سمت وزارت ورزش حمایت می شود چرا که او خودسرانه تصمیم به اجرایی کردن کاری کرد که از نظر قانونی غیرممکن به نظر می رسید و این ماجراجویی عجیب او منجر به ایجاد تنش در تیم و بر هم خوردن تمرکز بازیکنان و مربی در فینال جام حذفی شد که در نهایت اقدامات عجیب آقای عقل کل به قیمت از دست رفتن یک جام برای استقلال تمام شد.

 

حال از گوشه و کنار خبر می رسد در صورتی که سعادتمند نتواند استراماچونی را برگرداند، از سمتش برکنار می شود و همین موضوع راه را برای بازگشت فرهاد مجیدی به تیم باز خواهد کرد چرا که او از ابتدا مورد حمایت وزارت ورزش و شخص وزیر ورزش بود و در متن استعفایش نیز مدعی شد که تا زمانیکه احمد سعادتمند در راس کار باشد، حاضر به همکاری با استقلال نخواهد بود و اگر سعادتمند از سمتش برکنار شود و خبری از استراماچونی نیز نباشد، هیچ گزینه ای برای استقلال بهتر از فرهاد مجیدی روی میز نخواهد بود چرا که شاکله اصلی تیم او حفظ شده و او شناخت خوبی از بازیکنان دارد و تیم تحت هدایت او و کادرش در ماههای انتهایی حضور فرهاد در استقلال، نتایج قابل قبولی کسب کرد.

 

پی نوشت: مشخص نیست هدف این خیمه شب بازی که سعادتمند به راه انداخته چیست چرا که او با علم به قانون منع حضور مربیان خارجی در لیگ برتر و علی رغم تمام هشدارهای سازمان لیگ مبنی بر عدم ثبت قرارداد جدید استراماچونی و بدون هماهنگی با وزارت ورزش، اجرایی کردن یک تصمیم عجیب را انتخاب کرد و این تلاش های بی حاصل چیزی جز اتلاف وقت و آشفتگی برای تیم نخواهد داشت؛ شاید پس از ناکام گذاشتن استقلال در فینال جام حذفی، هدف جدید او، عدم صعود استقلال از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باشد! هر چه که هست، حتی اگر او موفق به بازگرداندن استراماچونی به ایران هم شود، فشاری که از سوی سایر تیمها بابت تغییر قانون و تبعیض برای استقلال بر روی دوش او و بازیکنان استقلال وارد می شود، مانع از تکرار موفقیت استقلال و استرا در ادامه راه خواهد شد. به واقع چه کسی ایده عجیب بازگرداندن استراماچونی را به ذهن سعادتمند وارد کرد؟

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • محمد 12 سپتامبر 2020 / 4:32 ب.ظ

    بخدا اگه کسی بگه مسعود لنگی نیست واقعا جاهل به فوتبال ایرانه واضح وروشنه که اینکارا بانیت شوم مسعود لنگی انجام شد که از سگ نجس ترن .. .

  • تاج 12 سپتامبر 2020 / 1:18 ب.ظ

    هرموقع خواستیم نظر بدیم بتاکاپ جلوتر حرف دل همه تاجی هارو گفته و همیشه جدااز رنگها به حقیقت و واقعیت پرداخته. چیزی که در هیچ کدام از خبرگزاری های داخلی دیده نخواهد شد و نمیشود. ماموریت سعادتمند انجام شد و وزیر لنگی خوشنودتر از پیش! خداکنه در آینده نزدیک شاهد سرنوشت تاج مانند پاس فقید نباشیم!!!! آخرین خواسته مافیای قرمز و بابامسعودها!!!!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید