کد خبر:35530
پ

افتضاح تیم حقوقی استقلال در ماجرای سربازی مرادمند و یزدانی

سرانجام سازمان نظام وظیفه موضع رسمی خود در خصوص وضعیت خدمت دو بازیکن استقلال را اعلام کرد و این دو بازیکن می بایست به خدمت سربازی اعزام شوند و تلاش های تیم حقوقی باشگاه استقلال در استمرار حضور این دو بازیکن در استقلال بی نتیجه بود.   افتضاح تیم حقوقی استقلال در ماجرای سربازی مرادمند […]

سرانجام سازمان نظام وظیفه موضع رسمی خود در خصوص وضعیت خدمت دو بازیکن استقلال را اعلام کرد و این دو بازیکن می بایست به خدمت سربازی اعزام شوند و تلاش های تیم حقوقی باشگاه استقلال در استمرار حضور این دو بازیکن در استقلال بی نتیجه بود.

 

افتضاح تیم حقوقی استقلال در ماجرای سربازی مرادمند و یزدانی

نکته اولی که در این بین جلب توجه می کند این است که چطور مدیریت وقت استقلال در ابتدای فصل با این دو بازیکن که وضعیت خدمتشان مبهم بوده، قرارداد یکساله امضا کرده است. نکته بعدی که به ذهن متبادر می شود، افتضاح کامل مدیریت و تیم حقوقی استقلال است که نتوانست این موضوع را مدیریت کند.

با طرح این موضوع توسط باشگاه فولاد، مدیریت فعلی باشگاه استقلال و تیم حقوقی این تیم فرصت کافی برای حل و فصل موضوع را داشتند و می توانستند به جای بوق و کرنا و حضور در رسانه ها و انتشار اسناد و یا کارهایی که انجام داده اند، مذاکرات و رایزنی های قانونی خود با سازمان نظام وظیفه را پیش ببرند و موضوع را مثل چند بازیکن تیم رقیب که بی سر و صدا مشکل خدمتشان را حل کردند، حل کنند اما کل کل رسانه ای بی مورد مسئولین استقلال و جار زدن هر انچه در این خصوص انجام داده اند و مصاحبه های بی مورد که دستشان را برای بدخواهان استقلال رو می کرد، مانع از موفقیت استقلال در این پرونده شد تا هم استقلال متضرر شود و هم این دو بازیکن.

در شرایط فعلی فرهاد مجیدی مجوز خروج عارف اغاسی را صادر کرده و به یکباره دو مدافع فیکس خود را تا انتهای فصل در اختیار نخواهد داشت و باید با روزبه چشمی و دانشگر و احتمالا عارف غلامی تا انتهای فصل، ادامه دهد. این دو بازیکن نیز که به امید حل شدن مشکل خدمتشان از فسخ قرارداد با استقلال و پیوستن به تیم لیگ برتری فجر سپاسی یا تیم ملوان امتناع کردند، با وضعیت مبهمی تا انتهای فصل مواجه هستند که بدون شک این وضعیت برای سیاوش یزدانی که در آستانه حضور در جام جهانی بود، زجرآور خواهد بود.

 

در نهایت اینکه هر چه تیم حقوقی باشگاه استقلال در چند ماه اخیر در پرونده های مشابه قوی و خوب عمل کرد، در دو مورد مجوز حرفه ای لیگ قهرمانان آسیا و پرونده خدمت دو مدافع این تیم ضعیف عمل کرد. در حال حاضر تیم حقوقی استقلال می تواند برای جبران این اتفاق، با پیگیری حقوقی و رسمی، وضعیت خدمت چند بازیکن تیم رقیب، در این خصوص شفاف سازی کند چرا که مستندات متناقضی در خصوص برخی بازیکنان تیم رقیب در موضوع معافیت خدمتشان وجود دارد. که حتی سازمان نظام وظیفه هم نمی تواند سناریویی برای این حجم از تناقض ارائه کند.

 

نکته وحشتناک برای هواداران استقلال اینکه فرشید سمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال به سمت سخنگوی این تیم نیز برگزیده شده و مصاحبه های تنش زای او که منجر به تحریک رقبا و بدخواهان استقلال می شود، فشار روانی را بر روی استقلال افزایش خواهد داد. به جرات می توان گفت این انتصاب عجیب، بزرگترین اشتباه سردار آجورلو تا اینجای کار بوده است چرا که سمیعی نشان داده به تریبون و مصاحبه علاقه زیادی دارد و بعضاً مصاحبه های زیاد، گاف هایی می دهد که توسط بدخواهان این تیم به دقت رصد می شود و اینگونه او و استقلال را زمینگیر میکنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید