کد خبر:1726
پ

افتخاری: خطیر دروغ گو است |کجای دنیا برای یک معاون منزل کرایه می‌کنند؟

مدیرعامل سابق استقلال نسبت به حواشی که علی خطیر برای این تیم ایجاد کرده واکنش نشان داد. افتخاری: خطیر دروغ گو است |کجای دنیا برای یک معاون منزل کرایه می‌کنند؟ ?کجای دنیا یک باشگاه برای مدیرش که ایرانی است منزل کرایه می‌کند؟ اگر خارجی بود یک توجیهی داشت و وظیفه باشگاه بود اما این مدیر […]

مدیرعامل سابق استقلال نسبت به حواشی که علی خطیر برای این تیم ایجاد کرده واکنش نشان داد.

افتخاری: خطیر دروغ گو است |کجای دنیا برای یک معاون منزل کرایه می‌کنند؟

افتخاری: خطیر دروغ گو است |کجای دنیا برای یک معاون منزل کرایه می‌کنند؟

?کجای دنیا یک باشگاه برای مدیرش که ایرانی است منزل کرایه می‌کند؟ اگر خارجی بود یک توجیهی داشت و وظیفه باشگاه بود اما این مدیر که ایرانی بوده و احتمالاً خودش هم منزل داشته است. نمی دانم چه بگویم. ماهیت همه برای هواداران مشخص شده است.

?برای ما زیاد حاشیه ساختند. آقای خطیر (معاون سابق استقلال) آمد گرد و خاک کرد. او می‌گفت اینها (افتخاری) خیانت کردند و به خاطر گومز حسابی جریمه می‌شویم در حالی که همه اش دروغ بود.

?خوشحالم بعد از رفتنم از استقلال نگفتند قراردادهای ناجوری بسته شد و یا پول‌ها حیف و میل شد. هر بازیکنی که کادر فنی خواست گرفتیم و هرکسی هم که نخواستند با رضایت تسویه حساب کردیم.

?زمانی که بنده از استقلال رفتم، جباروف و تیام بازیکنان ما بودند. حتی آقای فتحی (مدیرعامل استقلال بعد از افتخاری) یک ماه بعد از رفتن من با این بازیکنان مذاکره کرد. نمی دانم چه اتفاقاتی رخ داد که توافق حاصل نشد.

?قرارداد شفر گزاف نبود. فکر می‌کنم دلار آن روزها ۴ هزار تومان بود. قراردادی که با شفر و دستیارانش بستیم، در مجموع ۸۰۰ هزار دلار بود که شاید پول یک بازیکن خوب می‌شد. در واقع ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پول برای شفر و دستیارانش منطقی بود و مشکلی نداشت.

?طبق تصویب هیات مدیره آن زمان ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان حقوق می‌گرفتم. البته این پول صرف هزینه‌های مرتبط با باشگاه می‌شد مثل پول بنزین رفت و آمد به باشگاه یا پول موبایل و مواردی از این دست.

کلیدواژه : استقلالویژه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید