کد خبر:6677
پ

اعلام محرومیت و کسر امتیاز از پرسپولیس شب بازی با التعاون | کابوس الهلال تکرار می شود؟

صبح امروز وکیل برانکو ایوانکویچ که بسیار عصبانی به نظر می رسید در مصاحبه با ایسنا هر گونه فرصت به پرسپولیس برای پرداخت مابقی طلب موکلش را تکذیب کرد و مدعی شد پرسپولیس می بایست منتظر مجازات سخت فیفا باشد که طی امروز یا فردا به این باشگاه ابلاغ خواهد شد.   وکیل برانکو: هیچ […]

صبح امروز وکیل برانکو ایوانکویچ که بسیار عصبانی به نظر می رسید در مصاحبه با ایسنا هر گونه فرصت به پرسپولیس برای پرداخت مابقی طلب موکلش را تکذیب کرد و مدعی شد پرسپولیس می بایست منتظر مجازات سخت فیفا باشد که طی امروز یا فردا به این باشگاه ابلاغ خواهد شد.

 

وکیل برانکو: هیچ فرصتی ندادیم/ فیفا امشب یا فردا پرسپولیس را نقره داغ می کند

 

تاریخ و ساعت بازیهای پرسپولیس در آسیا 2020

 

اعلام محرومیت و کسر امتیاز از پرسپولیس شب بازی با التعاون | کابوس الهلال تکرار می شود؟

کابوس شب بازی الهلال روی شانه پرسپولیس | اعلام کسر امتیاز شب بازی با التعاون

با توجه به شرایط موجود به نظر می رسد محرومیت پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالاتی قطعی است اما این پایان کار نیست و کارشناسان حقوقی با توجه به تعدد پرونده های پرسپولیس در فیفا، احتمال کسر 6 امتیاز از این تیم در ابتدای لیگ بیستم را نیز منتفی نمی دانند.

 

با توجه به قانون جدید فیفا، محرومیت نقل و انتقالاتی چندان خبر بدی برای پرسپولیس محسوب نمی شود چرا که آنها بازیکنان جدید خود را گرفتند و قرارداد آنها را به ثبت رساندند و تا نیم فصل دوم رقابتها، مشکل چندانی بابت این موضوع ندارند و هر لحظه که مطالبات برانکو پرداخت شود، این محرومیت برداشته خواهد شد. اما نکته نگران کننده برای هواداران پرسپولیس کسر 6 امتیاز از این تیم در ابتدای بازیهای فصل بعد است.

 

بسیاری از هواداران پرسپولیس به یاد دارند که به واسطه تعلل و مخفی کاری اکبر طاهری در ماجرای مهدی طارمی، درست شب بازی با الهلال محرومیت طارمی اعلام شد و این تیم با نتیجه 4 بر 0 بازی را به تیم عربستانی واگذار کرد و به نظر می رسد آن کابوس به نوع دیگر در رقابتهای لیگ قهرمانان امسال در حال تکرار است و احتمالاً در شب بازی پرسپولیس و التعاون، حکم کسر 6 امتیاز و محرومیت نقل و انتقالاتی این تیم از سوی فیفا اعلام خواهد شد که شوک بسیار بدی برای کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس محسوب می شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید