کد خبر:31580
پ

اعلام لیست نامزدهای توپ طلای 2021 (Ballon d’Or)

سرانجام انتظارها به سر رسید و جمعه این هفته لیست اولیه نامزدهای توپ طلای 2021 یا همان جایزه Ballon d’Or  برگزار خواهد شد. به نظر شما چه کسی در سال 2021، برنده توپ طلا خواهد شد؟   اعلام لیست نامزدهای توپ طلای 2021 (Ballon d’Or) با توه به عملکرد ضعیف لیونل مسی و رونالدو، به […]

سرانجام انتظارها به سر رسید و جمعه این هفته لیست اولیه نامزدهای توپ طلای 2021 یا همان جایزه Ballon d’Or  برگزار خواهد شد. به نظر شما چه کسی در سال 2021، برنده توپ طلا خواهد شد؟

 

اعلام لیست نامزدهای توپ طلای 2021 (Ballon d’Or)

اعلام لیست نامزدهای توپ طلای 2021 (Ballon d'Or)

با توه به عملکرد ضعیف لیونل مسی و رونالدو، به نظر می رسد امسال این دو بازیکن پا به سن گذاشته، جایی در بین سه نامزد نهایی نداشته باشند و عملکرد فوق العاده رابرت لواندوفسکی، ارلینگ هالند و جورجینیو، این سه بازیکن را در جمع سه نامزد نهایی بالون دیور 2021 قرار دهد که با توجه به کسب همه عناوین ممکن باشگاهی و فردی در سال 2021 توسط رابرت لواندوفسکی، احتمال انتخاب او به عنوان مرد سال فوتبال جهان در سال 2021 بسیار بالاتر از بقیه است.

اگرچه جورجینیو نیز تابستان داغی سپری کرد و به همراه تیم ملی ایتالیا و چلسی توانست به سه عنوان قهرمانی مهم دست پیدا کند اما عملکرد نه چندان خوب او در زمینه کسب عناوین فردی، شانس وی را برای بردن جایزه توپ طلای امسال کمتر از لواندوفسکی کرده است.

ارلینگ هالند که به ماشین گلزنی در سال 2021 معروف شده نیز احتمالاً در جمع سه نامزد نهایی نامش دیده شود اما با توجه به اینکه عناوین تیمی و فردی قابل توجهی به دست نیاورده، شانس کمی برای بردن این جایزده دارد.

 

به نظر شما کدام بازیکنان شایسته حضور در جمع سه نامزد نهایی Ballon d’Or هستند؟

کلیدواژه : توپ طلا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید