کد خبر:8810
پ

اعلام رسمی خداحافظی شجاع خلیل زاده از پرسپولیس در تلویزیون

به نظر می رسد اخبار در خصوص جدایی شجاع خلیل زاده از پرسپولیس جدی هستند چرا که در اخبار زیرنویس بخش خبری 22 شبکه 3 به طور رسمی به این خبر اشاره شد.   اعلام رسمی خداحافظی شجاع خلیل زاده از پرسپولیس در تلویزیون شجاع خلیل زاده که از ارکان اصلی موفقیت پرسپولیس در 4 […]

به نظر می رسد اخبار در خصوص جدایی شجاع خلیل زاده از پرسپولیس جدی هستند چرا که در اخبار زیرنویس بخش خبری 22 شبکه 3 به طور رسمی به این خبر اشاره شد.

 

اعلام رسمی خداحافظی شجاع خلیل زاده از پرسپولیس در تلویزیون

اعلام رسمی خداحافظی شجاع خلیل زاده از پرسپولیس در تلویزیون

شجاع خلیل زاده که از ارکان اصلی موفقیت پرسپولیس در 4 سال گذشته محسوب می شود از پایه قرارداد پایین خود و همچنین بدقولی مدیران تیم در پرداخت مطالباتش دلخور به نظر می رسید. او که با بازیکنان پرسپولیس خداحافظی کرده اعلام کرد پس از پایان اردوی تیم ملی رسما از پرسپولیس جدا می شود.

 

این اعلام در حالی انجام شد که رسول پناه مدعی شده شجاع با پرسپولیس قرارداد دارد و نمی تواند تیم را بدون رضایت باشگاه ترک کند. البته پیشتر این ادعاها در خصوص مهدی ترابی نیز مطرح می شد اما او با استناد به بندی در قراردادش به سادگی جدا شد.

گفته می شود شجاع خلیل زاده با پیشنهادی از لیگ ستارگان قطر مواجه شده که رقم دریافتی اش چندین برابر بیشتر از مبلغی است که از پرسپولیس می گیرد و دستمزد پایین و بدقولی در پرداخت مطالبات از جمله موارذی هستند که او را به سمت فسخ قراردادش سوق می دهند.

 

گفتنیست خلیل زاده در چند فصل گذشته همواره با پیشنهاداتی از کشورهای دیگر مواجه بوده اما به عشق پرسپولیس در این تیم ماند تا به کسب افتخارات برای این تیم کمک کرده بلشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید