کد خبر:10483
پ

اعلام تاریخ پایان نقل و انتقالات به سود استقلال و شجاع خلیل زاده!

سازمان لیگ تاریخ پایان نقل و انتقالات ابتدای فصل را 28 آبان 99 اعلام کرد.   اعلام تاریخ پایان نقل و انتقالات به سود استقلال و شجاع خلیل زاده! بدین ترتیب هر تیم تا اول آبان حداقل باید نام 14 بازیکن خود را در سازمان لیگ به ثبت برساند که این تعداد می‌تواند اسامی بازیکنان […]

سازمان لیگ تاریخ پایان نقل و انتقالات ابتدای فصل را 28 آبان 99 اعلام کرد.

 

اعلام تاریخ پایان نقل و انتقالات به سود استقلال و شجاع خلیل زاده!

اعلام تاریخ پایان نقل و انتقالات به سود استقلال و شجاع خلیل زاده!

بدین ترتیب هر تیم تا اول آبان حداقل باید نام 14 بازیکن خود را در سازمان لیگ به ثبت برساند که این تعداد می‌تواند اسامی بازیکنان فصل گذشته این تیم باشد و سایر بازیکنان ازجمله خریدهای جدید می‌توانند تا پایان روز 28 آبان یعنی روز بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی در ایران به فهرست تیم‌ها اضافه شوند و این یعنی اگر تا اول آبان نیز پنجره استقلال باز نمی‌شد و این اتفاق بعد از این تاریخ محقق شود، همچنان تا قبل از ساعت یک‌دقیقه بامداد 29 آبان می‌توان خریدهای جدید استقلال را به ثبت رساند تا این باشگاه بتواند از آنها استفاده کند. ازسوی دیگر با توجه به اینکه تاریخ آغاز فصل بیستم لیگ برتر یک‌هفته به تعویق افتاده است این احتمال وجود دارد که ثبت اسامی حداقل 14 بازیکن تیم‌های لیگ برتری در سازمان لیگ نیز یک‌هفته به تعویق افتاده و تا هشتم آبان این فرصت تمدید شود.

 

این اتفاق از آن جهت برای استقلال و پرسپولیس مثبت ارزیابی می شود که آبی ها قادرند تا آن تاریخ در خصوص باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی تلاش کرده و  قرارداد بازیکنان جدید خود را به ثبت برسانند و باشگاه پرسپولیس نیز می تواند با پرداخت کامل طلب برانکو، پنجره نقل و انتقالات خود را باز کند و  از مهلکه محرومیت حضور شجاع خلیل زاده در فینال آسیا نجات پیدا کند چرا که در صورت باز شدن پنجره نقل و انتقالات، آنها می توانند تا 28 آبان، نسبت به ثبت قرارداد جدید شجاع خلیل زاده اقدام کنند و در این صورت هیچ مشکلی از بابت حضور او در فینال آسیا وجود نخواهد داشت.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید