کد خبر:1732
پ

اعتراف کمال کامیابی نیا به قراردادهای نجومی بازیکنان پرسپولیس

کمال کامیابی نیا هافبک جنگنده پرسپولیس در خصوص مشکلت این روزهای پرسپولیس که عمدتاً مالی است صحبتهای جنجالی را مطرح کرده که پرده از عملکرد ضعیف مدیران پیشین پرسپولیس (طاهری، گرشاسبی، عرب، انصاری فرد) برداشته است چرا که با افشاگری کامیابی نیا مشخص شده که علی رغم رقم صوری درج شده در قرارداد فعلی بازیکنان، […]

کمال کامیابی نیا هافبک جنگنده پرسپولیس در خصوص مشکلت این روزهای پرسپولیس که عمدتاً مالی است صحبتهای جنجالی را مطرح کرده که پرده از عملکرد ضعیف مدیران پیشین پرسپولیس (طاهری، گرشاسبی، عرب، انصاری فرد) برداشته است چرا که با افشاگری کامیابی نیا مشخص شده که علی رغم رقم صوری درج شده در قرارداد فعلی بازیکنان، بسیاری از بازیکنان پرسپولیس با قرارداد 7-8 میلیارد تومانی در پرسپولیس ماندگار شده اند و البته غیر از این نیز انتظار نمی رفت چرا که برای نگه داشتن بازیکنی مثل علیرضا بیرانوند پس از جام جهانی مبلغ سنگینی مورد نیاز بود و یا مهدی ترابی که در اوج دوران خود قرار داشت و با پیشنهادهای اروپایی مواجه بود را نمی توان به مبالغ پائین راضی به پیوستن به پرسپولیس کرد. از طرفی وحید امیری با سابقه بازی در ترابوزان اسپور ترکیه نیز می توانست به سادگی به یک تیم قطری بپیوندد اما پیشنهاد نجومی مدیران سابق پرسپولیس به او باعث بازگشتش به پرسپولیس شد و اکنون مدیریت جدید پرسپولیس مانده و چک های بی محلی که دوستان به بازیکنان پرسپولیس داده اند!

اعتراف کمال کامیابی نیا به قراردادهای نجومی بازیکنان پرسپولیس

کامیابی نیا در این زمینه گفت:

اگر می‌بینید که بازیکنان درمورد مدیریت باشگاه حرف می‌زنند، به خاطر همین بدقولی‌هاست. مدیری که به پرسپولیس می‌آید، به خودش می‌گوید من مقطعی هستم و باید کاری کنم که هواداران به‌به و چه‌چه کنند. در این شرایط بازیکن به مدیرعامل می‌گوید 5 میلیارد تومان، مدیر هم قبول می‌کند. آن مدیر که رفت، دیگر کسی نمی‌پرسد قرارداد این بازیکن چطور باید پرداخت شود.

بازیکنی که سال اول با قرارداد کمتر از یک میلیارد تومانی آمده بود، به یکباره قرارداد این فصلش شد 6-7 میلیارد تومان! طبق قانون هر سال باید 20 درصد روی قراردادها بیاید اما چطور از یک میلیارد به 7 میلیارد می‌رسد؟ یا بازیکن دیگری که یک متمم روی قراردادش می‌گذارند و 4-5 میلیارد گران‌تر می‌شود. چه کسی باید جلوی این موضوعات را بگیرد؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید