کد خبر:12634
پ

اعتراف مدیرعامل تراکتور به دستکاری در قرارداد رشید مظاهری

علیپور مدیرعامل تراکتور در اظهاراتی عجیب اعتراف کرد در قرارداد رشید مظاهری دستکاری اعمال شده اما این تغییرات به اطلاع وی رسیده است!   اعتراف مدیرعامل تراکتور به دستکاری در قرارداد رشید مظاهری     این اظهارات شگفت انگیز اگر از سوی یک فرد عامی مطرح شده بود، آن را به عدم آگاهی او از […]

علیپور مدیرعامل تراکتور در اظهاراتی عجیب اعتراف کرد در قرارداد رشید مظاهری دستکاری اعمال شده اما این تغییرات به اطلاع وی رسیده است!

 

اعتراف مدیرعامل تراکتور به دستکاری در قرارداد رشید مظاهری

 

 

این اظهارات شگفت انگیز اگر از سوی یک فرد عامی مطرح شده بود، آن را به عدم آگاهی او از قوانین ربط میدادیم اما چطور ممکن است یک قرارداد که دو طرف ذی نفع در آن هستند، بدون رضایت کتبی و امضا و اثر انگشت طرف مقابل، از سمت یک طرف تغییر داده شود ؟  رضایت طرف مقابل در مراجع قانونی از تغییر یا دستخوردگی در قرارداد تنها زمانی معتبر خواهد بود که تغییر مذکور به امضا و اثر انگشت او رسیده باشد اما اینکه دوستان در باشگاه تراکتور قرارداد را بدون اطلاع رشید مظاهری دستکاری کرده اند و پس از اعمال تغییرات به مظاهری اعلام کرده اند که قراردادت را تغییر داده ایم در واقع شاهکار مدیریتی است که تنها در فوتبال آماتور ایران دیده می شود و این موضوع مصداق بارز جعل در یک سند رسمی محسوب می شود و مدیر تراکتور با این عنوان که موضوع را به مظاهری اطلاع داده اند، سعی دارد از این اتهام و تبعات و محرومیت های ناشی از آن فرار کند.

جناب علیپور ادعای شما مثل این است که دزدی به خانه فردی برود منزل او را غارت کند و سپس با پیامکی به وی اعلام کند که به منزلت دستبرد زدیم! شما بدون رضایت رشید مظاهری قرارداد وی را تغییر داده اید و پس از انجام اینکار این موضوع را به وی اعلام کردید که اتفاقاً نارضایتی رشید از تغییر به وجود آمده در قراردادش منجر به ایجاد اختلاف و فسخ قرارداد او با باشگاه تراکتور شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید