کد خبر:6440
پ

اعتراف خطرناک رسول پناه: پولی برای پرداخت به برانکو نداریم چون بشار رسن را نگه داشتیم!

مهدی رسول پناه سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس که ارتباط خوبی با هواداران این تیم ندارد در آخرین مصاحبه خود پرده از یک اتفاق تلخ برای پرسپولیس برداشته که هواداران پرسپولیس را نگران کرده است.   اعتراف خطرناک رسول پناه: پولی برای پرداخت به برانکو نداریم چون بشار رسن را نگه داشتیم! پس از افشای نامه […]

مهدی رسول پناه سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس که ارتباط خوبی با هواداران این تیم ندارد در آخرین مصاحبه خود پرده از یک اتفاق تلخ برای پرسپولیس برداشته که هواداران پرسپولیس را نگران کرده است.

 

اعتراف خطرناک رسول پناه: پولی برای پرداخت به برانکو نداریم چون بشار رسن را نگه داشتیم!

اعتراف خطرناک رسول پناه: پولی برای پرداخت به برانکو نداریم چون بشار رسن را نگه داشتیم!

پس از افشای نامه درخواست مهلت30 روزه برای پرداخت مطالبات برانکو و عدم موافقت وکیل او، رسول پناه در صحبتهای اخیر خود به این موضوع اشاره کرده که پولی که قرار بود برای بستن پرونده برانکو هزینه شود برای حفظ بشار رسن و همچنین خریدهای جدید هزینه شده است تا خطر جدی کسر امتیاز و محرومیت نقل و انتقالاتی، باشگاه پرسپولیس را تهدید کند. رسول پناه در همین زمینه گفت:

 

خوشبختانه تیم امروز اعزام شد که جا دارد از سفیر ایران در قطر تشکر کنم. قرار است مشکل بازیکنان و کادرفنی ما با همکاری سفارت ایران در قطر حل شود.خوشبختانه همه نفرات تیم ما اعزام شدند.

صادقانه می‌گویم موضوع برانکو نگرانی ما هم هست! اگر یادتان باشد ماه گذشته اعلام کرد در چند روز آتی بخش دیگری از مطالبات برانکو را پرداخت خواهیم کرد.

مشکلاتی در این مدت در باشگاه پیش آمد، مثل مطالبات خارجی‌ها و… و به همین دلیل این را در هیات مدیره مطرح کردیم که یا پول برانکو را پرداخت کنیم یا اینکه تیم را تقویت کنیم که در نهایت تصمیم گرفتیم تیم را تقویت کنیم!!!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید