کد خبر:6209
پ

اعتراف بشار رسن به خیالی بودن پیشنهادهایش قبل از قرارداد با پرسپولیس

بشار رسن هافبک عراقی و خوش اخلاق پرسپولیس روز گذشته برای چهارمین سال متوالی توانست به اجرای یک سناریوی تکراری به خواسته های خود در فصل نقل و انتقالات برسد و قراردادش را با باشگاه پرسپولیس تمدید کند تا در زمره رکورد داران پرسپولیس و لیگ ایران قرار بگیرد چرا که تاریخ به یاد ندارد […]

بشار رسن هافبک عراقی و خوش اخلاق پرسپولیس روز گذشته برای چهارمین سال متوالی توانست به اجرای یک سناریوی تکراری به خواسته های خود در فصل نقل و انتقالات برسد و قراردادش را با باشگاه پرسپولیس تمدید کند تا در زمره رکورد داران پرسپولیس و لیگ ایران قرار بگیرد چرا که تاریخ به یاد ندارد که یک بازیکن خارجی در لیگ برتر ایران، 4 فصل متوالی در یک تیم توپ زده باشد اما رسن در هر فصل با یک نمایش تکراری توانسته ابتدا هواداران و مدیران پرسپولیس را ابتدا تشنه خود کند و سپس به سادگی با قرار دادن بندهای فسخ و بالا بردن مبلغ قراردادش در این تیم ماندگار شود.

 

اعتراف بشار رسن به خیالی بودن پیشنهادهایش قبل از قرارداد با پرسپولیس

اعتراف بشار رسن به خیالی بودن پیشنهادهایش قبل از قرارداد با پرسپولیس

در کیفیت بالای بشار رسن شکی وجود ندارد اما سناریوی تکراری او برای گرفتن امتیاز از باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد دیگر نخ نما شده است و مشخص است مدیران پرسپولیس به واسطه فشار کادر فنی و هواداران، تن به تمدید قرارداد بشار با این شرایط داده اند.

 

بشار رسن که به طور سریالی در رسانه های ایرانی و عراقی ظاهر می شود و از بدقولی مدیران پرسپولیس در پرداخت هایش گله می کرد، در ماه های منتهی به فصل نقل و انتقالات همواره از پیشنهادات خیالی خود از اروپا و چند تیم عربی پرده بر میداشت و با قاطعیت از جدایی اش در انتهای فصل از پرسپولیس می گفت و همین مسئله موجب افزایش فشار هواداران پرسپولیس به مدیریت برای نگه داشتن او به هر ترتیب ممکن می شد.

 

او با به راه انداختن همین سناریوی ساده در 4 فصل حضورش در پرسپولیس توانسته هم مبلغ قراردادش را بالا ببرد و هم بند فسخ قرارداد در صورت وجود پیشنهاد را در قراردادش بگنجاند. او در جدیدترین مصاحبه خود با روزنامه الصباح عراق ضمن تائید این اخبار مدعی شده به مدت یک فصل دیگر با پرسپولیس تمدید کرده است اما قراردادش طوری است که اگر پیشنهادی به دستش برسد، می تواند قراردادش با پرسپولیس را فسخ کند.

 

همین اعتراف ساده کافی بود تا بدانیم همه پیشنهاداتی که بشار رسن در رسانه ها مطرح می کرد خیالی بوده و او پیشنهادی از کشورهای اروپایی و عربی نداشته که اگر داشت حتی یک صدم درصد در جدایی از پرسپولیس تعلل نمی کرد چرا که هم مبلغ بالاتری دریافت می کرد و هم در موعد سررسید دریافت هایش مشکلی پیش نمی آمد و وارد کش و قوس با مدیریت باشگاه نمی شد.

 

هر چه که هست او توانسته 4 فصل با یک حربه تکراری، پرسپولیس را تیغ بزند و رقم قرارداد او در فصل پیش رو، بالغ بر 600 هزار دلار با آپشن هایش ارزیابی می شود که به قیمت ریالی، حدود 15 میلیارد تومان برای یک فصل فوتبالی! که این رقم او را به گران ترین بازیکن این فصل پرسپولیس تبدیل کرده است.

کلیدواژه : بشار رسنپرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید