کد خبر:35081
پ

اعتراف بزرگ صدری در برنامه یازده : پاداش آسیایی پرسپولیس را خرج شده بدانید!

مجید صدری، سرپرست مدیرعاملی سابق پرسپولیس با مصاحبه اختصاصی با برنامه یازده، بار دیگر مهر تائیدی بر صحبتهای معاون اقتصادی سابق پرسپولیس (یلوه) زد و مدعی شد کل پاداش آسیایی پرسپولیس در سالهای اخیر را خرج کرده اند.   اعتراف بزرگ صدری در برنامه یازده : پاداش آسیایی پرسپولیس را خرج شده بدانید! این اعتراف […]

مجید صدری، سرپرست مدیرعاملی سابق پرسپولیس با مصاحبه اختصاصی با برنامه یازده، بار دیگر مهر تائیدی بر صحبتهای معاون اقتصادی سابق پرسپولیس (یلوه) زد و مدعی شد کل پاداش آسیایی پرسپولیس در سالهای اخیر را خرج کرده اند.

 

اعتراف بزرگ صدری در برنامه یازده : پاداش آسیایی پرسپولیس را خرج شده بدانید!

این اعتراف بزرگ در حالی بار دیگر رسانه ای شد که پیشتر بسیاری از مسئولین، بازیکنان و هواداران پرسپولیس مدعی ظلم AFC به آنها بابت بلوکه کردن پاداش آسیایی شان بودند و این در حالیست که امروز مشخص شده باشگاه پرسپولیس به پشتوانه همان طلب آسیایی از منابع مختلف قرض گرفته و کل طلب آسیایی که حدود سه میلیون و چهارصد هزار دلار بوده را هزینه کرده است.

شاید یکی از دلایلی که پرسپولیس در نیم فصل اول مسابقات به مشکل مالی خورد، بریز و بپاشی بود که آقایان به پشتوانه طلب آسیایی پرسپولیس انجام دادند و از منابع مختلف قرض گرفتند و وقتی این رقم به اتمام رسید، آقایان استعفا را به ماندن ترجیح دادند چرا که تا پیش از این بیشتر بر روی قرض به پشتوانه طلب آسیایی پرسپولیس از منابع دولتی و غیردولتی، تیمداری می کردند و وقتی این اعتبار به اتمام رسید، دیگر هیچ نهاد دولتی یا غیردولتی حاضر به تخصیص اعتبار به باشگاه پرسپولیس نشد و دوستان به جای ماندن و درآمدزایی پایدار، استعفا دادند.

 

نکته مهلک برای پرسپولیس اینکه حرکتی که مدیریت پرسپولیس تا اینجای کار انجام داده بی شباهت به فعالیت های کلاه برداران نیست. چرا که آنها از منابعی خرج کرده اند که هنوز میزان دقیق آن مشخص نیست. مثلاً اگر در حکم کمیته انضباطی و اخلاق AFC  که به واسطه جعل اسناد علیه پرسپولیس صادر می شود، مبلغ جریمه 400 هزار دلاری وجود داشته باشد، این مبلغ مستقیماً به بدهی برای پرسپولیس تبدیل خواهد شد چرا که پیشتر مدیران همه این منابع را که به دستشان نرسیده بود، خرج کرده بودند.

 

باشگاه پرسپولیس باید امیدوار باشد، کمیته انضباطی AFC و دادگاه CAS حکمی علیه این باشگاه صادر نکند و یا اگر هم صادر می کند، جریمه مالی سنگینی متوجه این باشگاه نباشد چرا که در اینصورت، فشار مالی سنگینی به باشگاه وارد خواهد شد که جاعلین اسناد که این روزها فرار را به قرار ترجیح داده اند، می بایست پاسخگوی افکار عمومی هواداران پرسپولیس باشند.

 

امروز سوال اساسی این است که صدری که در برنامه یازده مدعی بود همه قرض هایی که در این مدت به پشتوانه پاداش آسیایی گرفته است را مصوب کرده اند، از طلب آسیایی به وام دهندگان پرداخت کند چرا به یکباره استعفا داد و نماند تا این دیون را پرداخت کند؟

 

پی نوشت: یکی از روش های کلاه برداران این است که با وجود علم به خالی بودن حساب خود، چک بی محل صادر می کنند و حرکت مدیران وقت پرسپولیس با علم به جریمه مالی احتمالی و خرج کردن تمام اعتبار پاداش آسیایی، بی شباهت به این موضوع نیست.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • تاجی طبرستانی 4 فوریه 2022 / 12:21 ب.ظ

    تاسف برای مسولین استقلال ک دارن اقاسی ملی پوش بهترین مدافع استقلال رو میدن فولاد بصورت قطعی و رضاوند هم قرضی تا یه بازیکن معمولی رو گ فقط تا نیم فصل قراداد داره با فولاد جذب بشه . بدجوری همشون ملعبه و مضحکه نکونام و گرشاسبی لنگی شدن . گرشاسبی اقاسی رو واسه فصل بعد لنگ میخواد تا بعنوان بازیکن لنگ تو جام جهانی بازی کنه. یعنی واقعا اینقدر از ماجرا پرت اند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید