کد خبر:22812
پ

اعتراف ابراهیم شکوری به هزینه های سنگین در پرسپولیس

سرانجام پس از انکارهای پیاپی مسئولین پرسپولیس، بالاخره ابراهیم شکوری اعتراف کرد که تیم فعلی پرسپولیس با هزینه سنگین بسته شده است و این هزینه سنگین به واسطه درآمدهای دلاری است که سرخ پوشان در سالهای اخیر به دست آورده اند.   اعتراف ابراهیم شکوری به هزینه های سنگین در پرسپولیس به نظر می رسد […]

سرانجام پس از انکارهای پیاپی مسئولین پرسپولیس، بالاخره ابراهیم شکوری اعتراف کرد که تیم فعلی پرسپولیس با هزینه سنگین بسته شده است و این هزینه سنگین به واسطه درآمدهای دلاری است که سرخ پوشان در سالهای اخیر به دست آورده اند.

 

اعتراف ابراهیم شکوری به هزینه های سنگین در پرسپولیس

اعتراف ابراهیم شکوری به هزینه های سنگین در پرسپولیس

به نظر می رسد ادعای حجت نظری عضو هیئت مدیره استقلال کار خودش را کرد و مسئولین پرسپولیس مجبور به اعتراف به صرف هزینه های سنگین در تیمشان شدند. حجت نظری که پیشتر اعلام کرده بود با عدد و رقم حاضر است ثابت کند توجه ویژه ای از سوی دولت به پرسپولیس شده و کمک های مالی بیشتری از سمت دولت به حساب پرسپولیس نشسته، مسئولین پرسپولیس را مجبور کرد تا این حقیقت پنهان در سالهای اخیر را اعلام رسمی کنند. ابراهیم شکوری در همین ارتباط گفت:

 

پرسپولیس تیمی پر از ستاره است که چون لیاقت دارد تا درآمد دلاری برای خودش ایجاد کند، پس شایسته است که هزینه‌هایش هم بالا باشد و بازیکنان با بهترین امکانات به کارشان ادامه بدهند.باقی باشگاه‌ها می‌توانند پرسپولیس را الگوی خود قرار داده و پیشرفت کنند در غیر این صورت، با مصاحبه و حرف‌های بی‌ربط، هیچ مقام و منزلتی به دست نمی‌آید.

 

این صحبتهای ابراهیم شکوری در حالی مطرح می شود که چند ماه بیشتر از گزارش تحقیق و تفحص مجلس از هزینه ها و درآمدهای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نمی گذرد؛ گزارشی که در تناقض کامل با صحبتهای ابراهیم شکوری بود چرا که هزینه های باشگاه پرسپولیس به مراتب بیشتر از درآمدهای آن بوده و در طول سالیان گذشته نیز همواره پرسپولیس بدهکارتر از استقلال به فعالیت های خود ادامه داده است.

نکته دیگر که در صحبتهای ابراهیم شکوری متناقض به نظر می رسد اینکه، اولاً هنوز پاداش آسیایی پرسپولیس به واسطه فینالیست شدن در آسیا در سال 2020 به حساب این تیم ننشسته است؛ ثانیاً معاون اقتصادی پیشین پرسپولیس یعنی رضا یلوه نیز در اعترافی تاریخی اعلام کرد، بخش اعظمی از پاداش های آسیایی پرسپولیس پیش خورد شده است و اینگونه نیست که دوستان در باشگاه پرسپولیس هر هزینه درشتی که انجام می دهند را به پاداش آسیایی خود مرتبط بدانند.

 

مگر غیر از این است که وزیر ورزش اعلام کرده که هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس آماده حضور در بورس هستند؛ اولین شرط برای حضور در بازار سرمایه ارائه صورت های مالی شفاف دو باشگاه است و چه خوب است اگر ادعایی در این زمینه وجود دارد، به صورت شفاف به هواداران اعلام شود که در فصل جاری چه میزان درآمد و از کدام محل و چه میزان هزینه و در کدام محل صرف شده است  چرا که صحبتهای مبهم و عوام فریبانه شاید برخی از هواداران کم سن و سال را فریب دهد اما کارشناسان این امر فریب لفاظی آقایان را نخواهند خورد.

 

ابراهیم شکوری در حالی به درآمدهای دلاری پرسپولیس می نازد که شاید باشگاه محبوب او در 4 سال گذشته به واسطه فینالیست شدن در لیگ قهرمانان آسیا مبلغی را به دست آورده باشد اما به همان نسبت در زمینه ترانسر بازیکن ضعیف عمل کرده و بازیکنانی همچون مهدی طارمی، شجاع خلیل زاده، علی علیپور، محمد نادری، مهدی ترابی، وحید امیری، فرشاد احمدزاده، بشار رسن و … بدون پرداخت حتی یک ریال به باشگاه پرسپولیس از این تیم جدا شدند و تنها بازیکن شاخصی که از حیث ترانسفر برای پرسپولیس درآمدزایی داشت، علیرضا بیرانوند بود و این در خالیست که مدیریت استقلال در این زمینه بهتر عمل کرده و درآمدزایی خوبی از حیث فروش الهیار صیادمنش، مجید حسینی، مامه تیام، امید نورافکن به دست آورد و به لطف حضور تعداد بازیکن بیشتر در جام جهانی 2018 نیز مبلغ بیشتری از فیفا طلبکار بود. پس شاید بهتر باشد یکبارر برای همیشه صورتهای مالی دو باشگاه و ریز درآمد و هزینه ها اعلام رسمی شود تا مشخص شود این پاداش آسیایی پرسپولیس در کدام محل صرف شده که تمام شدنی هم به نظر نمی رسد و دوستان هر هزینه جدیدی را به آن ربط می دهند!

 

پی نوشت: تا پیش از این مسئولین در باشگاه پرسپولیس با طعنه به حضور اعضای متمول هیئت مدیره استقلال صحبت می کردند و مدعی این مسئله بودند که هزینه ها در باشگاه استقلالبیشتر بوده اما بالاخره ابراهیم شکوری پذیرفت که هزینه ها در باشگاه پرسپولیس بیشتر بوده و اعضای متمول باشگاه استقلال چندان به کار این تیم نیامده اند چرا که آنها حتی قادر به پرداخت 3 میلیارد تومان برای جذب قاسمی نژاد نبودند و این در حالیست که اعضای غیرمتمول هیئت مدیره پرسپولیس (!) به سادگی توانستند بازیکنانی از لیگ قطر و پرتغال جذب کنند و بدهی های دلاری سنگینی را طول 6 ماه گذشته صاف نمایند.

دیدگاه کاربران 6 دیدگاه
  • تاج 30 مارس 2021 / 5:43 ق.ظ

    کاک حسام خووش ویس ، باش ! همیشه باش ! کاش مانند تو انسان باشرف و حقگو هزاران بود……! آفرین👋

  • ناشناس 30 مارس 2021 / 1:27 ق.ظ

    آقای شکوری جامعه هیچ وقت یک مجموعه انگل صفت رانت خوار با سالهاتجربه در زمینه تقلب ودور زدن قوانین و دستبرد شبانه در قرار دادها وحیف و میل بیت المال توسط چند وزارت خانه با مدیریت فساد محور را الگو قرار نمی دهد چون بزودی با تعویض دولت معلوم میشود پرسپولیس از کدام آبشخور ارتزاق میکرده

  • ایران 29 مارس 2021 / 10:45 ب.ظ

    حسام ملکی شیشتقلالی خدا توهمات و عقده ها و سوزشهایت را شفا دهد در ضمن قیمت قلم فروشان مزدور چنده ؟!!!!!!!

  • احمد رضایی 29 مارس 2021 / 4:50 ب.ظ

    احمد جان ملکی استقلال دولتیه وزیرم استقلالیه لابد قبل از اومدن وزیر هم من بودم که سجده شکر واسه موندن تو لیگ بجا آوردم…آقای ملکی درود بر شرفتون که قلمتون به حق روی کاغذ میچرخه و یا هنگام تایپ حقایق در صفحه مجازیتون مثل اون دسته الدنگه خبرناهار که تو زمان برانکو واسه یه پرس غذا شرفشون رو هم به حراج گذاشتن انسانیتتون رو زیر پا نمیذارید .آقای ملکی تمامه حقایق به ملت شریف ایران مثل روز روشنه جز این قومی که از درون تاریک و پلشتن.داداش بنویس به حق….حتی یروز ما که تاجی هستیم هم تخلف کردیم بنویس هرچند که این جماعته هتاک و بی شخصیت دهه ها و حتی قبل از انقلاب هم لابیای قوی و موسسی داشتن مثل خواهر فاسد شاه اشرف پهلوی و جیره خوره قاتلش علی عبده که این جماعت حاضرن اتهام خودکشی به آقا تختی بزنن اما موسسه مفسده خونشون از این اتهام مبرا بشه ….

  • ناشناس 29 مارس 2021 / 9:27 ق.ظ

    حسام ملکی عقب مانده پرسپولیس که دوبار رفته فینال آسیا و شش میلیون دلار درآمد داشته و جالب تر اینکه محمد نادری خودش گفته که من از کیسه هفت میلیارد گرفته ام و غفوری چهارده میلیارد گرفته یعنی ده برابر بازیکنان پرسپولیس پول گرفتن و تو آسیا مقابل تیم های در جه سه آسیا شش تایید شدن ولی پرسپولیس با پنجره بسته و محرومیت ال کثیر با غیرت رفتن فینال آسیا و پاداش گرفتن ولی کیسه از دولت پول میگیره

    • جواد 29 مارس 2021 / 11:58 ق.ظ

      چرا جوک میگی عمو. پول دومین فینالیست شدنتون عنوز وصول نشده. اولیشم که خیلی وقت قبل پیش خورد کردین. هم رسول پناه گفت هم یلوه. گوسفند فرضتون میکنن مدیراتون هی میگن فلان پولو از کجا اوردید میگن پاداش اسیایی. یه مدتم هر چی خرج میکردن میگفتن از قرارداد بیرانونده. خر خودتونید راست میگید اعلام کنید هزینه و درامدتون رو

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید