کد خبر:15074
پ

اعتراض کربکندی به احتمال لغو بازی ذوب آهن با استقلال

رسول کربکندی رئیس سازمان فوتبال ذوب اهن در اظهاراتی جدید به لغو احتمالی بازی تیمش مقابل استقلال اعتراض کرد.   اعتراض کربکندی به احتمال لغو بازی ذوب آهن با استقلال کربکندی در همین زمینه گفت: هیچ اطلاعی از لغو بازی با استقلال نداریم. نگران تیم‌های دیگر هستند نه ذوب آهن. ما هیچ اطلاعی در خصوص […]

رسول کربکندی رئیس سازمان فوتبال ذوب اهن در اظهاراتی جدید به لغو احتمالی بازی تیمش مقابل استقلال اعتراض کرد.

 

اعتراض کربکندی به احتمال لغو بازی ذوب آهن با استقلال

اعتراض کربکندی به  احتمال لغو بازی ذوب آهن با استقلال

کربکندی در همین زمینه گفت:

هیچ اطلاعی از لغو بازی با استقلال نداریم. نگران تیم‌های دیگر هستند نه ذوب آهن.

ما هیچ اطلاعی در خصوص لغو بازی با استقلال نداریم و هیچ نهاد رسمی صحبتی در این خصوص با ما نداشته است و مسائلی که در این خصوص مطرح شده را از رسانه‌ها خوانده‌ام و به نوعی بلاتکلیف هستیم و نمی‌دانیم وضعیت‌مان چگونه است و تا زمانی که اطلاع رسانی در این خصوص انجام نشود ما هم نمی‌توانیم حرفی بزنیم.

ما در بازی با شهر خودرو 17 بازیکن کرونایی داشتیم ولی بازی انجام شد و در بازی با پرسپولیس تعداد به 8 نفر رسید و بازی را لغو کردند و این بازی هم شایعه لغو شدنش مطرح شده که اگر اینطور باشد فکر نمی‌کنم نگران ذوب آهن باشند و به نظر می‌آید نگران تیم‌های دیگر هستند.امروز بازیکنان تست مجدد می‌دهند تا وضعیتشان مشخص شود. تعدادی از مبتلایان تیم ما 2 هفته قرنطینه شان تمام شده و اگر تستشان منفی باشد به تمرینات گروهی اضافه خواهند شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید