کد خبر:44233
پ

اعتراض مضحک باشگاه پرسپولیس به همزمان شدن بازی ها

پس از اعلام رسمی، همزمان شدن بازی های سه هفته پایانی لیگ برتر، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و برخی از اعضای چارت این باشگاه این تصمیم سازمان لیگ را زیر سوال بردند و با طرح اتهام علیه فدراسیون فوتبال آن را شائبه برانگیز توصیف کردند. این کشمکش از جائی آغاز شد که دو تیم استقلال و […]

پس از اعلام رسمی، همزمان شدن بازی های سه هفته پایانی لیگ برتر، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و برخی از اعضای چارت این باشگاه این تصمیم سازمان لیگ را زیر سوال بردند و با طرح اتهام علیه فدراسیون فوتبال آن را شائبه برانگیز توصیف کردند.

این کشمکش از جائی آغاز شد که دو تیم استقلال و سپاهان در نامه هایی جداگانه خواستار برگزاری بازی هایشان به صورت همزمان با تیم پرسپولیس شدند و حالا با موافقت سازمان لیگ، قرمزها این تصمیم را تبعیض قلمداد کرده و فدراسیون فوتبال را به برخی مسائل متهم کردند.

این اتهام از آنجا مضحک به نظر می رسد که پرسپولیس برنده محض اشتباهات داوری در چند هفته اخیر بوده و دو تیم استقلال و سپاهان ضربه سنگینی از دو اشتباه داوری در هفته بیست و هفتم متحمل شدند که در نهایت این اشتباهات حکم به صدرنشینی پرسپولیس داد. وانگهی امروز باشگاه پرسپولیس در حالی به این تصمیم سازمان لیگ اعتراض دارد که ظاهراً دوستان فراموش کرده اند همین چند فصل قبل، با درخواست یحیی گل محمدی موافقت شد و بازی سوپرجامی که برای آقایان وحی منزل بود در ابتدای فصل برگزار شود، به نیم فصل موکول شد و آن هم زمانی که باشگاه پرسپولیس خریدهای جدید خود مثل مهدی ترابی و شهریار مغانلو را انجام داد!

امروز امثال درویش و علیرضا اشرف که نوت هایشان را احتمالاً از (ح.ق) می گیرند در حالی بر روی کلید واژه برنامه از قبل تعیین شده پافشاری می کنند که افکار عمومی فراموش نکرده سازمان لیگ دو فصل پیش به درخواست سرمربی پرسپولیس دو بازی معوق این تیم(مقابل گل گهر و ذوب آهن) را در زمانی برگزار کرد که آقایان تمایل به بازی داشتند.

درویش به خار نمی اورد چرا که در آن زمان انصاری فرد مدیرعامل پرسپولیس بود اما افکار عمومی فراموش نکرده که چطور بازی پرسپولیس و نساجی به بهانه آلودگی هوا لغو شد(در آن مقطع درگیری بین عالیشاه و کالدرون اوضاع باشگاه را متشنج کرده بود) ولی بازی در زمانی برگزار شد که آلودگی هوا به مراتب بیشتر از دفعه اول بود! نکته خنده دار اینکه علیرضا بیرانوند ناخواسته استوری از آسمان صاف و آبی غرب تهران منتشر کرده بود که تصمیم به لغو بازی با پیکان را زیر سوال می برد.

با نگاهی به مصاحبه ناآگاهانه مدیرعامل پرسپولیس به سادگی می توان به این نکته رسید که او مستمسک دست افراد معلوم الحالی مثل (ح.ق) قرار گرفته که با دادن اطلاعات اشتباه به او سعی در بر هم زدن جو به سود پرسپولیس هستند تا از این طریق بتوانند در خصوص برگزاری بازی پرسپولیس مقابل پیکان امتیاز حضور تماشاگر بگیرند وگرنه تصمیم فعلی سازمان لیگ هیچ ارتباطی به بیانیه دو باشگاه استقلال و سپاهان ندارد و قنبرزاده قبل از دربی که دو باشگاه فوق در جدول بالاتر از پرسپولیس بودند وعده همزمانی سه هفته پایانی را به سبب رعایت عدالت برای تیم های در خطر سقوط و تیمها در کورس قهرمانی داده بود و امروز تنها این مهم به عنوان مصوبه ابلاغ شده است وگرنه تصمیم آن، از قبل دربی اتخاذ شده بود و بیانیه دو باشگاه مذکور تنها در جهت یادآوری و جلوگیری از سوء استفاده برخی تیم ها از آشفته بازار فعلی فوتبال ایران بود.

در هر صورت این نمایش مظلوم نمایی و فضاسازی جدید باشگاه پرسپولیس دیگر برای افکار عمومی رنگی ندارد چرا که در چند سال اخیر مشخص بوده و هست که کدام تیم تحت حمایت فدراسیون فوتبال قرار دارد! از کمک ده میلیاردی گرفته تا جا به جای بازی ها و وضع قانون ناگهانی عدم برگزاری سوپرجام به واسطه قهرمان شدن یک تیم در جام حذفی و لیگ و اهدای کاپ قهرمانی سوپرجام به این تیم! اگر هم قرار بر وضع چنین قانونی بود، می بایست از فصل بعد اجرایی می شد، نه اینکه به یکباره قبل از برگزاری سوپرجام بین پرسپولیس(قهرمان لیگ و حذفی) و سپاهان(نایب قهرمان حذفی) این بازی لغو و کاپ به تیم پرسپولیس اهدا شود! در همه جای دنیا وقتی چنین حالت پیش می آید، بازی سوپرجام بین قهرمان لیگ و نایب قهرمان جام حذفی برگزار می شود اما در ایران …

پی نوشت: البته مسئولین باشگاه پرسپولیس نشان داده اند ید طولایی در ترسیم دشمن فرضی برای بازیکنان خود به جهت افزایش اتحاد و انگیزه آنها دارند و پر بیراه نیست که این مصاحبه ها و واکنش ها به تبعیض(!) فدراسیون فوتبال علیه پرسپولیس در همین راستا باشد. پیشتر شنیده بودیم برخی در باشگاه پرسپولیس با تحریف مصاحبه نرمال و به دور از کری خوانی ساپینتو، بازیکنان پرسپولیس را برای بردن دربی و کری خوانی علیه ساپینتو تهییج انگیزشی کرده اند و امروز نیست اصلاً بعید نیست با ترسیم دشمن فرضی به نام فدراسیون فوتبال و کلید واژه کلیشه ای اونا نمیخوان ما قهرمان بشیم(!) در جهت حفظ انگیزه بازیکنانشان در 3 بازی انتهایی لیگ باشند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید