کد خبر:25747
پ

اعتراض مصطفوی به احضار بازیکنان استقلال به کمیته انضباطی: بازی پرسپولیس و سپاهان خواب بودید؟

صالح مصصطفوی عضو کادر نی فرهاد مجیدی و آنالیزور این تیم در خصوص دربی و حواشی بعد از آن صحبتهای مهمی مطرح کرد که در ادامه می خوانید.   اعتراض مصطفوی به احضار بازیکنان استقلال به کمیته انضباطی: بازی پرسپولیس و سپاهان خواب بودید؟ 🔹به نظرم تدابیری که آقای مجیدی برای این مسابقه در نظر […]

صالح مصصطفوی عضو کادر نی فرهاد مجیدی و آنالیزور این تیم در خصوص دربی و حواشی بعد از آن صحبتهای مهمی مطرح کرد که در ادامه می خوانید.

 

اعتراض مصطفوی به احضار بازیکنان استقلال به کمیته انضباطی: بازی پرسپولیس و سپاهان خواب بودید؟

🔹به نظرم تدابیری که آقای مجیدی برای این مسابقه در نظر گرفته بود، به خوبی در زمین مشخص شد که کارآمد بودند و توانستیم بازی را کنترل کنیم. به نظرم در چند بازی اخیری که پرسپولیس انجام داده بود، چه در لیگ قهرمانان آسیا و چه در لیگ با سپاهان، این یکی از ضعیف ترین نمایش های پرسپولیس بود و دلیلش هم نمایش خوب بازیکنان استقلال بود.

🔹تمام راه های نفوذی این تیم را بسته بودیم و به غیر از دو موقعیت، تقریبا پرسپولیس نتوانست موقعیت خاصی ایجاد کند و ما در نیمه اول و نیمه دوم موقعیت های خوبی روی دروازه پرسپولیس ایجاد کردیم، که برای همه دقایق بازی و موقعیت هایی که ایجاد شد، برنامه داشتیم و تمرین کرده بودیم و می توانم بگویم از نظر تاکتیکی تیم موفق زمین بودیم. آنها از تک موقعیتشان استفاده کردند و ما نتوانستیم از موقعیت هایی که داشتیم، استفاده کنیم.

🔹در دربی جام حذفی که با پرسپولیس داشتیم، زمانی که یک بر صفر جلو بودیم، خطای پنالتی روی فرشید اسماعیلی گرفته نمی شود و این بازی هم این پنالتی گرفته نمی شود. واقعا درست نیست که در هفته های متوالی پنالتی های رقبای یک تیم خاص گرفته نمی شود، و نمی دانم این شرایط تا کی می خواهد ادامه داشته باشد و واقعا چرا باید یک تیمی اینطور از داوری منفعت ببرد؛ آن هم سر بزنگاه ها.

🔹نکته دیگر اینکه قبل از بازی دربی درگیری ای ایجاد می شود که نمی دانم کمیته انضباطی تعطیل بوده یا صلاح ندانستند در مورد آن درگیری اقدامی انجام بدهند، اما بعد از بازی دربی، یک روز بعد بلافاصله نامه می زنند که چند بازیکن ما به کمیته انضباطی بروند. اگر کمیته انضباطی به درگیری ها ورود می کند، چرا در بازی پرسپولیس و سپاهان ورود نکرده است؟! آقایان در آن بازی خواب بودند؟ چون قبل از دربی بوده است، آیا می خواستند پرسپولیس با بازیکنان کامل در دربی شرکت کند؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید