کد خبر:37361
پ

اعتراض رسمی باشگاه استقلال به صحبتهای مجری برنامه شبهای فوتبالی

باشگاه استقلال اعتراض خود را نسبت به صحبت‌های مجری برنامه شب‌های فوتبالی اعلام می‌كند. بيان چنين اظهاراتی شائبه‌برانگیز و خلاف رسالت يك برنامه تلويزيونی است.   اعتراض رسمی باشگاه استقلال به صحبتهای مجری برنامه شبهای فوتبالی شب گذشته مجری برنامه شبهای فوتبالی (توتونچی) در ادعایی عجیب و نامشخص در پخش زنده برنامه مدعی شد، استقلال […]

باشگاه استقلال اعتراض خود را نسبت به صحبت‌های مجری برنامه شب‌های فوتبالی اعلام می‌كند. بيان چنين اظهاراتی شائبه‌برانگیز و خلاف رسالت يك برنامه تلويزيونی است.

 
اعتراض رسمی باشگاه استقلال به صحبتهای مجری برنامه شبهای فوتبالی

شب گذشته مجری برنامه شبهای فوتبالی (توتونچی) در ادعایی عجیب و نامشخص در پخش زنده برنامه مدعی شد، استقلال 6 ورودی و 10 خروجی خواهد داشت و فرهاد مجیدی از این تیم جدا می شود و فرد دیگری(بازیکن سابق استقلال) که اکنون سرمربی یک تیم لیگ برتری است، در حال بستن استقلال است.

او در ادامه با نام بردن از سعید صادقی، شائبه های زیادی در خصوص سرمربی آتی استقلال ایجاد کرد که مشخص نیست بر چه مستنداتی این صحبتهای شائبه برانگیز و غیررسمی را به طور رسمی و با صراحت در پخش زنده مطرح کرده است. هر چه که هست، توتونچی که گرایش رنگ و خط و ربطش بر همگان مشخص است به زودی می بایست اسناد و مدارک خود را در خصوص ادعاهایش ارائه کند.

 

گفتنیست در روزهای گذشته صحبت ها در خصوص استعفا و جدایی فرهاد مجیدی توسط یک جریان رسانه ای به شدت بولد شده و این در حالیست که منبع این اخبار غیرموثق مشخص نیست و مطرح کنندگان این شایعات تنها به این بسنده می کنند که باشگاه استقلال شایعه آنها را تکذیب نکرده است پس ادعای آنها درست است!!

هر چه که هست، این گمانه زنی های رسانه ای از آن جهت مطرح می شود که احتمال کاندیداتوری سردار آجورلو در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال در شهریور ماه بالاست و برخی معتقدند فرهاد مجیدی دوست ندارد با مدیری جز آجورلو در ادامه کار کند و تنها در صورتی در تیم ماندگار خواهد شد که اجورلو به وی قول ماندن در تیم را بدهد.

 

پی نوشت: ای کاش نهادهای نظارتی به نحوه ورود برخی افراد در پست های مختلف سازمان صدا و سیما نظارت بیشتری داشتند و از روابط فامیلی برخی مجریان و تریبون هایی که با رانت در اختیارشان قرار گرفته، پرده بر می داشتند تا ماهیت این افراد بیشتر مشخص شود.

کلیدواژه : استقلال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید