کد خبر:5538
پ

اعتراض رابرت لواندوفسکی به عدم دریافت توپ طلای 2020

رابرت لواندوفسکی رسما به عدم اههدای توپ طلای 2020 اعتراض کرد.     اعتراض رابرت لواندوفسکی به عدم دریافت توپ طلای 2020 پس از اینکه فیفا اعلام کرد به علت شیوع کرونا مراسم اهدای توپ طلای فوتبال جهان 2020 برگزار نمی شود و به علت چند پاره شدن بازیها از اهدای توپ طلا به یک […]

رابرت لواندوفسکی رسما به عدم اههدای توپ طلای 2020 اعتراض کرد.

 

 

اعتراض رابرت لواندوفسکی به عدم دریافت توپ طلای 2020

اعتراض رابرت لواندوفسکی به عدم دریافت توپ طلای 2020

پس از اینکه فیفا اعلام کرد به علت شیوع کرونا مراسم اهدای توپ طلای فوتبال جهان 2020 برگزار نمی شود و به علت چند پاره شدن بازیها از اهدای توپ طلا به یک بازیکن خودداری می کند، رابرت لواندوفسکی در موضعی حق به جانب اعلام کرد، مگر بازیکنی سزاوارتر از او برای دریافت توپ طلای فوتبال جهان در سال 2020 وجود داشته که فیفا از اهدای ان خودداری می کند؟

 

لواندوفسکی که توانست با بایرن مونیخ یک فصل رویایی را سپری کند، سه گانه جذاب قهرمانی در بوندس لیگا، لیگا کوپال (جام حذفی آلمان) و لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد و در موفقیت های فردی نیز به عنوان آقای گلی بوندس لیگا و لیگ قهرمانان اروپا رسید که اگر در شرایط عادی هر بازیکن دگیری به چنین دستاوردهایی می رسید، بدون شک او برنده قطعی توپ طلا بود.

 

به نظر می رسد ادعای لواندوفسکی در این زمینه چندان بیراه هم نباشد و شاید بهتر باشد مسئولین فیفا علی رغم عدم برگزاری مراسم The Best ، جایزه بهترین بازیکن فوتبال جهان و توپ طلا را به لواندوفسکی اهدا کنند تا حق این بازیکن ضایع نشود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید